Lur i barnevognen -på gaden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

piadas

Det er helt fint for mig, hvis vi tager et andet sted hen - det er altid sjovt at prøve noget andet! Lige bortset fra at jeg så går glip af den megagode kyllingesandwich, jeg fik sidste gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Forresten ligger der en anden barselscafé i samme gade. De har en baggård hvor der ikke kommer ret mange andre end mødre der skal besøge caféen - ville det ændre noget, Carina?

Ja vi kan da nemt sidde på sofies i stedet.. der har de også en microovn i kælderen man bare kan benytte frit, så man skal ikke stå der og vente på han gider varme, og så varmer han for meget osv.. men men men der er jo ikke sådan et afsnit vi kan få for os selv som vi plejer.. eller måske er der det i kælderen? I forhold til park så er der jo mølleparken hvor der er toiletter på biblioteket lige ved siden af - men der kan vi risikere der også er drankere jo.. ellers er der rådhusparken - der er jo så den mulighed at bruge toilettet i borgerservice!

Anmeld

30. juni 2011

piadas

Mettemus skriver:

Forresten ligger der en anden barselscafé i samme gade. De har en baggård hvor der ikke kommer ret mange andre end mødre der skal besøge caféen - ville det ændre noget, Carina?

Er det den, der hedder Sofies et eller andet? Jeg kan huske, vi snakkede om en anden cafe helt tilbage, da vi mødtes første gang.

Anmeld

30. juni 2011

Sofia

piadas skriver:

Er det den, der hedder Sofies et eller andet? Jeg kan huske, vi snakkede om en anden cafe helt tilbage, da vi mødtes første gang.

Hos Sofies forældre

Anmeld

30. juni 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Ja vi kan da nemt sidde på sofies i stedet.. der har de også en microovn i kælderen man bare kan benytte frit, så man skal ikke stå der og vente på han gider varme, og så varmer han for meget osv.. men men men der er jo ikke sådan et afsnit vi kan få for os selv som vi plejer.. eller måske er der det i kælderen? I forhold til park så er der jo mølleparken hvor der er toiletter på biblioteket lige ved siden af - men der kan vi risikere der også er drankere jo.. ellers er der rådhusparken - der er jo så den mulighed at bruge toilettet i borgerservice!

Vi har tit været der med mødregruppen, og dengang vi var seks, fik vi bare hele det store bord i kælderen - kunne forstille mig at vi måske kunne bestille de to store?

Skal jeg ringe derned i morgen og høre om de har plads til en online mødregruppe i kælderen?

Anmeld

30. juni 2011

Mettemus

piadas skriver:

Ja lige præcis - Hos Sofies Forældre. Den er også vildt hyggelig. Ikke nogen kulinarisk højborg, men rigtig hyggelig. Den ligger på samme gade, bare tættere på banegården

Anmeld

30. juni 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Ja, det ville ændre meget! Men min panikangst skal ikke være til besvær for jer andre! 

Det er overhovedet ikke besværligt! Den ligger ca. 50 meter fra den anden. Personalet er super sødt. De kom fx. ned til os i kælderen sidste gang for at sige, at det regnede en lille smule, hvis vi skulle have puttet regnslag på vognene.

Anmeld

30. juni 2011

piadas

Mettemus skriver:

Det er overhovedet ikke besværligt! Den ligger ca. 50 meter fra den anden. Personalet er super sødt. De kom fx. ned til os i kælderen sidste gang for at sige, at det regnede en lille smule, hvis vi skulle have puttet regnslag på vognene.

Jamen er det så ikke bare, det vi gør?

Kan vi allesammen sidde ude i baggården og have barnevogne med derom? Eller sidder man indenfor? Eller??

Anmeld

30. juni 2011

piadas

Mettemus skriver:

Kan vi allesammen sidde ude i baggården og have barnevogne med derom? Eller sidder man indenfor? Eller??

Anmeld

30. juni 2011

Mettemus

piadas skriver:

Man sidder inde med en alarm i vognen, der er ikke plads til at man kan sidde deromme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.