Lur i barnevognen -på gaden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

CA

Nu Mette skrev det der med baby.dk møde og at de blev nødt til at tage hjem for lur, da herren ikke vil sove i kareten, kom jeg til at tænke...

Jeg lader aldrig Johannes sove udenfor butikker og cafeer eller andre steder, hvor jeg ikke kender dem der går forbi barnevognen eller jeg ikke kan se ham. Jeg er vildt bange for, at nogen skal tage barnevognen. Jeg ved godt at det ikke sker, men jeg KAN simpelthen ikke! Er jeg for pylret? Og hvad gør man så lige til babymøde? Nu sover han jo ikke i lift eller arme mere, så kan ikke have ham indenfor... 

Eeej, det er lidt pinligt men blir nødt til at spørge, hvad man så gør... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

AnneBJ

Lille fede Felix bliver tvunget til at være i lift indtil vi flytter om halvanden uge, selvom der ikke er meget plads... Men jeg kigger med, for når den tid kommer så tør jeg heller ikke! 

Sammen med vuggedød, er min største skræk, at nogen tager ham (og evt. barnevogn) - jeg ved ikke om jeg skal tro det er sundhedstegn, eller opførsel grænsende til panikangst.... 

Anmeld

28. juni 2011

Marco2

Jeg lader Smilla stå udenfor Slapperas med babyalarmen, hvis hun har brug for at sove.

Anmeld

29. juni 2011

Mettemus

Lige nøjagtig der ville jeg ikke overhovedet være ked af at lade ham stå at sove. Der kommer ikke folk forbi på samme måde som ud til vejen og der er masser af andre barnevogne hvor der også sover børn i. Bare en babyalarm til og så kører det.

Vores problem er mere at han ikke vil sove mere end 30 min ad gangen i barnevognen og skal trilles i meeega lang tid før han falder i søvn

Anmeld

29. juni 2011

piadas

Kan vi sidde udenfor? Bare lige en tanke, men jeg ved ikke, om der er parasoller???

Ellers bruger jeg altså stadig liften, selvom hun fylder godt deri efterhånden - hvad med at tage den i brug den ene gang - tror du, det er en mulighed?

Ellers kan vi jo stadig nå at flytte det til en eller anden park, men det lød jo ikke til, at der lige var en, som dur til formålet...Jeg tjekkede lige DMI og de siger 20 grader og 1 mm regn omkring middagstid i Århus på tirsdag, så det er jo også lidt en chance at tage...

Er der ikke en park i nærheden af McD eller noget? Så kan man vel altid komme til at låne toilettet der...

Anmeld

29. juni 2011

CA

Jeg må nok bare slæbe liften med. Jeg tør simpelthen ikke det andet. Det er noget pjat - det ved jeg godt, men jeg tør alligevel ikke!

Jeg kender ikke Århus godt nok til at vide hvilke parker der ur, men ja det er nok lidt et sats. Og så synes jeg heller ikke I skal flytte det bare fordi jeg er så panisk

Anmeld

30. juni 2011

Sofia

Jeg har det på samme måde Carina - jeg tør heller ikke Første skridt må blive at jeg køber en babyalarm, før jeg har den tør jeg da slet ikke! Men ellers overvejer jeg at købe en plade til voksien, og så kan jeg tage ham med ind på cafeer osv i den.. men ja den er jo for varm at bruge nu, så tror han må i liften lidt endnu, selvom det ikke går ret meget længere.

Anmeld

30. juni 2011

Mettemus

Forresten ligger der en anden barselscafé i samme gade. De har en baggård hvor der ikke kommer ret mange andre end mødre der skal besøge caféen - ville det ændre noget, Carina?

Anmeld

30. juni 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Forresten ligger der en anden barselscafé i samme gade. De har en baggård hvor der ikke kommer ret mange andre end mødre der skal besøge caféen - ville det ændre noget, Carina?

Det var måske en ide Mette... Altså min lilleput ligger jo stadig i lift, så jeg kunne tage ham med ind, men tror da helt klart han sover bedst ude.. 

Anmeld

30. juni 2011

CA

Ja, det ville ændre meget! Men min panikangst skal ikke være til besvær for jer andre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.