Hyggeaften den anden dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Hvor er det bare fedt, at I får gjort de mange små, lækre ting for hinanden. Det er slet ikke nogen tosset idé I har fået der ......Måske man skulle tage den til sig

Vi er heldigvis også kommet "igang igen", og får mange flere "senge-desserter" nu, end vi gjorde. Det betyder altså bare rigtig meget!

Men det gør de der små handlinger og ting, som man gør for hinanden altså også - hvor det IKKE handler om sex (som så altid ka være en ekstra side-bonus .)
Men hvor det handler om, at overraske og gøre noget rart for hinanden.

Og ind imellem kan det altså godt være svært lige at komme på en ny god idé. Så er det da temmelig smart, at man bare trækker et kort, og udfører det er nu står derpå  

Ja det er bare så godt med de der kort. De bidrager på deres måde og så gør de at vi også selv finder på ting at gøre for hinanden. Og så kan der jo være kort hvor man lige selv må tviste det lidt hvis det skal kunne lade sig gøre. He he... F.eks skulle vi ligge i en sovepose i haven og kigge på stjerner. Men jeg VIDSTE bare at vi ikke kunne holde os vågne til det blev helt mørkt og så har vi ikke en sovepose. Og så lagde jeg et tæppe ud i haven og omkransede det med lys. Så lå vi under min dyne og kiggede op i bladene under vores moreltræ. Det var faktisk rigtig hyggeligt!!!

Og ja der er jo tit bonus med når der kommer al den romantik. Det er i hvert fald sådan noget der tænder mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.