Hyggeaften den anden dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Barbamama

Kæresten og jeg har jo købt et spil hvor vi skal skiftes til at trække et kort og så udføre det der står på. Der er så mange søde overraskelser man kan give hinanden! Denne gang skulle jeg så lave romantisk middag til to, men det var lidt svært for han kommer altid hjem FØR mig og Carla skal jo også have mad. He he... Så jeg ville lave DESSERT til to. Så jeg købte is, jordbær, chokoladesauce og den der Tempt nr 9 (jordbær/lime) og så tændte jeg lys i hele soveværelset. Så havde jeg puttet isen i nogle høje slanke glas. Det så skide godt ud og cideren i samme slags glas. Så hyggede vi med alt det snask inde i sengen. Og så fik han endnu en dessert, som var MIG!  Det var en rigtig dejlig kæresteaften!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Vingummien

Uhhh

Har tit overvejet at købe sådan et spil

Anmeld

28. juni 2011

Barbamama

Vingummien skriver:

Uhhh

Har tit overvejet at købe sådan et spil

Jeg er SÅ glad for at vi har gjort det. Vi gør så mange små ting for hinanden og bringer mere romantik ind i vores forhold end vi ellers ville have gjort. Og vi trækker så et kort hver 14.dag, så spillet vi har købt kommer til at vare i 2år. Og så tænker jeg at vi kan prøve at bytte, så de kort han trækker nu, trækker jeg når vi starter forfra og omvendt!

Anmeld

28. juni 2011

lion

Det lyder da super hyggeligt.

Hvilken spil var det?

Anmeld

28. juni 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Jeg er SÅ glad for at vi har gjort det. Vi gør så mange små ting for hinanden og bringer mere romantik ind i vores forhold end vi ellers ville have gjort. Og vi trækker så et kort hver 14.dag, så spillet vi har købt kommer til at vare i 2år. Og så tænker jeg at vi kan prøve at bytte, så de kort han trækker nu, trækker jeg når vi starter forfra og omvendt!

Hvad hedder det i har? findes så mange syntes jeg

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

ihhh altså i hygger altså RET meget.. Det er da bare vidunderligt...

Anmeld

28. juni 2011

Barbamama

Vingummien skriver:

Hvad hedder det i har? findes så mange syntes jeg

52 weeks of romance. Det kan købes på Lust.dk

Anmeld

28. juni 2011

Barbamama

sarahb skriver:

ihhh altså i hygger altså RET meget.. Det er da bare vidunderligt...

Ja det er skønt!!!! Man bliver sådan helt forelsket igen, når man sådan lige gør nogle søde ting for hinanden!

Anmeld

28. juni 2011

Barbamama

lion skriver:

Det lyder da super hyggeligt.

Hvilken spil var det?

Det er det også. Det hedder 52 weeks of romance og kan købes på Lust.dk

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

michella80 skriver:

ja det er da fedt og så kan i hoppe videre til naughty nights spillet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.