Hyggeaften den anden dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Barbamama

sarahb skriver:

ja det er da fedt og så kan i hoppe videre til naughty nights spillet

Ha ha ha ha godt så!!! Fås det også på Lust eller hvad???

Det ville kæresten sikkert synes var en GOD ide!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ha ha ha ha godt så!!! Fås det også på Lust eller hvad???

Det ville kæresten sikkert synes var en GOD ide!!!

ja det gør da. bar skriv 52 weeks i søge feltet..
jaaaa COME ON, gi den da gas når du er igang.. haha

Anmeld

28. juni 2011

Barbamama

sarahb skriver:

ja det gør da. bar skriv 52 weeks i søge feltet..
jaaaa COME ON, gi den da gas når du er igang.. haha

Ha ha ha ha  Ja det kunne jeg godt blive bedre til. Det der med at hoppe i kanen. Men altså al den der romantik hjælper også på det!

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ha ha ha ha  Ja det kunne jeg godt blive bedre til. Det der med at hoppe i kanen. Men altså al den der romantik hjælper også på det!

DET ER GODT!!!!
hvis jeg nogle sinde skal ha en gave herfra TØSER så er det NAUGHTY NIGHTS... !!!!!
Så kan i også blive lidt fri for mig, for så ligger, sidder, står, hænger jeg et andet sted!!! haha

Anmeld

28. juni 2011

Barbamama

sarahb skriver:

DET ER GODT!!!!
hvis jeg nogle sinde skal ha en gave herfra TØSER så er det NAUGHTY NIGHTS... !!!!!
Så kan i også blive lidt fri for mig, for så ligger, sidder, står, hænger jeg et andet sted!!! haha

Du ville FANME glo hvis den dumpede ind af døren fra navlerne!!!  Og du får den ikke af mig for så ville jeg bare savne dig alt for meget herinde!!!

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

michella80 skriver:

Du ville FANME glo hvis den dumpede ind af døren fra navlerne!!!  Og du får den ikke af mig for så ville jeg bare savne dig alt for meget herinde!!!

hahahahahahahahahahahah Ja det ville jeg Fandme... Og Michella du er bare en SNUSKE!!!!

Anmeld

28. juni 2011

Barbamama

sarahb skriver:

hahahahahahahahahahahah Ja det ville jeg Fandme... Og Michella du er bare en SNUSKE!!!!

I lige måde!!!!

Anmeld

28. juni 2011

Vingummien

sarahb skriver:

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

sarahb skriver:

DET ER GODT!!!!

Hahahahahahahahaha

Anmeld

29. juni 2011

JustAnotherName

Hvor er det bare fedt, at I får gjort de mange små, lækre ting for hinanden. Det er slet ikke nogen tosset idé I har fået der ......Måske man skulle tage den til sig

Vi er heldigvis også kommet "igang igen", og får mange flere "senge-desserter" nu, end vi gjorde. Det betyder altså bare rigtig meget!

Men det gør de der små handlinger og ting, som man gør for hinanden altså også - hvor det IKKE handler om sex (som så altid ka være en ekstra side-bonus .)
Men hvor det handler om, at overraske og gøre noget rart for hinanden.

Og ind imellem kan det altså godt være svært lige at komme på en ny god idé. Så er det da temmelig smart, at man bare trækker et kort, og udfører det er nu står derpå  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.