er alle klar til en tur til IVF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2008

Joan ( Smallie )

vil også rigtig gerne med men er overhovedet ikke sikker på jeg kan holde til det. For manden skal arbejde hele julen så står selv med knægten, og eftersom jeg bliver nød til at passe pænt meget på med det skøre bækken jeg har i tiden så bliver jeg vist nød til at blive hjemme.

Sorry de damer.

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

ivfmarie

Joan ( Smallie ) skriver:

vil også rigtig gerne med men er overhovedet ikke sikker på jeg kan holde til det. For manden skal arbejde hele julen så står selv med knægten, og eftersom jeg bliver nød til at passe pænt meget på med det skøre bækken jeg har i tiden så bliver jeg vist nød til at blive hjemme.

Sorry de damer.

Joan

Fair nok, Joan - det er jo heller ikke bare lige en smuttur for dig - med barn og mave...men jeg ville nu gerne have haft set jer, og hilst på Niels.

Marie

Anmeld

10. december 2008

Kaufie

linemus skriver:

Jeg kan vist med 99,99% sikkerhed sige, at jeg ikke kommer Som min mand lige har sagt det: der er større chance for, at vi vinder 40 mill. i lotto, end jeg når at være færdig (eller så godt som) til d.21. Men jeg vil sidde og græde hele dagen ved tanken om, at I hygger jer kun 15 min. herfra

Knus Line - der stadig klynger sig til 0,01 % håb

Altså Line - jeg havde da også håbet på du kom - har jo trods alt set dig et par gange - og hørt dig snorke til Yoga.... Ellers kender jeg jo slet ikke nogen - sårn.... endnu rigtigt....

Anmeld

10. december 2008

ivfmarie

Line!! Hvad med at sende Sax herhen med ungerne? Huset er fyldt med kompetente mødre - vi kan godt klare alle dine unger mens Casperne hygger sig? Det er en ren win-win situation.. unger får lov til at lege, og du får fred til at skrive...
Meeen vi ville nu komme til at savne dig forfærdeligt!

Er der ikke noget i opgaven jeg kan hjælpe dig med? Hvis nu jeg kunne gøre noget for dig, der kunne spare dig for... lad os sige 2 timer, så har du "frikøbt" to timer, som du kan bruge sammen med os? Det er da ikke et helt urealistisk forslag - eller hur?

Jeg vil SÅÅÅ gerne se dig og ungerne - ikke mindst fordi du har brug for et break midt i den forpulede opgave! Come ooon

Knus M

Anmeld

10. december 2008

Lise

ivfmarie skriver:

Line!! Hvad med at sende Sax herhen med ungerne? Huset er fyldt med kompetente mødre - vi kan godt klare alle dine unger mens Casperne hygger sig? Det er en ren win-win situation.. unger får lov til at lege, og du får fred til at skrive...

Er der ikke noget i opgaven jeg kan hjælpe dig med? Hvis nu jeg kunne gøre noget for dig, der kunne spare dig for... lad os sige 2 timer, så har du "frikøbt" to timer, som du kan bruge sammen med os? Det er da ikke et helt urealistisk forslag - eller hur?

Jeg vil SÅÅÅ gerne se dig og ungerne - ikke mindst fordi du har brug for et break midt i den forpulede opgave! Come ooon

Knus M

Det er kraftedme da nogle tilbud der batter, Marie... du er sgu bare så sød!!!

Det MÅ du da tage imod Line... den der med de frikøbte timer til æwleskiver og hygge - og så i selskab med en hel masse børn og mødre som bare vildt gerne vil have at du og dine unger kommer og leger..

Anmeld

11. december 2008

linemus

For h...... hvor er I søde allesammen. Og Marie - guldpige - tusind tak for et fantastisk tilbud Desværre må jeg takke nej. Kasper er jo slet ikke vågen på det tidspunkt, så pasningen står mormor/bedstemor for. Og fik jeg hjælp i 2 timer til mit projekt - ja, så måtte jeg nok hellere bruge de 2 ekstra timer på det, jeg ikke når at få med

Jeg håber, jeg stadig må holde muligheden for at komme med åben, for hvem ved - det kan jo være fanden tager ved mig og jeg arbejder 110 % effektivt den næste 1,5 uge.

Knus Line - med kun 3 uger tilbage incl. jul og nytår

Anmeld

11. december 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Knus M

fantastisk ide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.