er alle klar til en tur til IVF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2008

Kaufie

ivfmarie skriver:

Gerne! Om ikke andet så for hyggens skyld , og så kan vi lige nå at lære Kaufie at kende inden huset bliver fyldt med kaos ...

Jeg laver lige et "hvem tar hvad med"-indlæg.

Marie

Hehe - ja, det er nok meget godt at William og jeg er der som nogen af de første, så vi kan få et nyt ansigt ind et efter et (eller to/fire stykker af gangen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Muffinmus

linemus skriver:

Du er fra Viborg, ik? 1,5 time i bil. Kan han klare det? Kan han ikke sove i bilen?

Jo..hvis vi kørte kl 12-13 ca.. men så er dagen jo desværre gået....Ig hvor jeg hader han er så utålmodig i bilen. Han var SÅ nem engang men nu keder han sig efter 5 in selv om han har masser af legetøj og musik osv

Anmeld

10. december 2008

Nadi

Vi kommer helt bestemt! Dennis er alligevel på job så vi kan jo lige så godt hygge os med jer imens

Marolle hva siger du til at Ollie og jeg kører direkte op til dig når vi har kørt Dennis på arbejde? Han skal møde kl 8 og så er nok hos dig ca kl 9.30, hvordan passer det dig?

Kan du ikke sende din adresse til mig så jeg kan plotte den ind i GPS'en eller ender jeg nok bare i Padborg, hvis jeg ikke har min trofaste vejviser igang

Anmeld

10. december 2008

Marco2

Nadi... hun har skrevet sin adresse i indlægget om julehygge i Dronninglund

Anmeld

10. december 2008

Nadi

Marco2 skriver:

Nadi... hun har skrevet sin adresse i indlægget

DOH

Anmeld

10. december 2008

linemus

Jeg kan vist med 99,99% sikkerhed sige, at jeg ikke kommer Som min mand lige har sagt det: der er større chance for, at vi vinder 40 mill. i lotto, end jeg når at være færdig (eller så godt som) til d.21. Men jeg vil sidde og græde hele dagen ved tanken om, at I hygger jer kun 15 min. herfra

Knus Line - der stadig klynger sig til 0,01 % håb

Anmeld

10. december 2008

Loggidut

linemus skriver:

Jeg kan vist med 99,99% sikkerhed sige, at jeg ikke kommer Som min mand lige har sagt det: der er større chance for, at vi vinder 40 mill. i lotto, end jeg når at være færdig (eller så godt som) til d.21. Men jeg vil sidde og græde hele dagen ved tanken om, at I hygger jer kun 15 min. herfra

Knus Line - der stadig klynger sig til 0,01 % håb

oh linemus...bare et bette smut? aj jeg skal ikke lokke, men jeg havde da håbet at få de dejlige tøser af se igen...altså...de er dejlige begge to, men Signe smeltede altså mit hjerte sidst...er det en hemlighed?

Anmeld

10. december 2008

Astrid P

Hvis du har tænkt dig at sidde og hyle, Line, så kan du sgu da lige så godt komme... Så får du jo aligevel ikke skrevet en pind!!!

Anmeld

10. december 2008

Lise

Astrid P skriver:

Hvis du har tænkt dig at sidde og hyle, Line, så kan du sgu da lige så godt komme... Så får du jo aligevel ikke skrevet en pind!!!

HØRT!

Anmeld

10. december 2008

Nadi

Astrid P skriver:

HØRT HØRT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.