Vi har fået en lille ny...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2008

Marco2

Hvordan går det med missen??

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Kaufie

Den sidder stadig og miaver udenfor - idag var det sgu manden, der sagde "åbn en dåse tun - den skal da have mad" - men det er jo nok at skyde sig i foden, for nu er den ligesom vores ansvar.

I morgen ringer jeg til kattens værn og hører om vi må aflevere den hos dem. Det er vel det de er der for?

Anmeld

10. december 2008

Lise

Nårh, tag da den lille misser indenfor, så den ikke står derude og fryser...

Lillebittemissemiavkat

Anmeld

10. december 2008

BellaT

Ej ja. Tag den da ind. I har alligevel "bundet" jer til den nu ved at give den mad. Det fryser udenfor og er megakoldt.
Jeg kunne altså ikke have den miavende rundt derude. Hvorfor vil I ikke have den ind, men gerne give den mad? Det er altså lidt selvmodsigende hvis jeg må sige det.
Kattens Værn "skal" da tage imod den. Det er jo nemlig det de er der for. Vil jeg da mene...Jo, de må de da gøre. Ellers Dyrenes Beskyttelse.

Anmeld

10. december 2008

Marco2

hvis I alligevel ringer imorgen, så tag den da ind for natten...? Det er pisse koldt ude!

Anmeld

10. december 2008

Loggidut

øøøøj...manden siger NEJ....ellers havde jeg hentet det lille pus

Anmeld

11. december 2008

Kaufie

Puuuh, får da helt dårlig samvittighed over ikke at have taget den ind nu.... Men altså indenfor hersker to kæmpe hankatte, der ikke er så vilde med det lille kræ. Og det er slemt nok vi giver den fremmede tun og ikke dem - de er pissefornærmede....

I øvrigt har den ligget ovenpå barnevognen i nat, så....... har det ikke helt så skidt....

Men ringer til kattens værn i dag.

Anmeld

11. december 2008

Loggidut

kan du stadig ikke se hvad det er for en lille fætter?

jeg håber inderligt nogen savner den!

Anmeld

11. december 2008

Kaufie

Har ringet til kattens værn, som gerne vil tage imod den.

Så i aften kommer den altså ind - så vi er sikre på, at den er der i morgen tidlig, så manden kan låne en bil og køre den derud.

Ved slet ikke om det er til at se køn på sådan en lille fætter/kusine??? Da jeg boede på landet og fik et kuld eller to om året mener jeg kun vi kunne se forskel - men kunne aldrig huske hvordan de hver især så ud.

Vil du op og kigge på den Loggi - den er mægtig sød - med kææææmpe øjne og ører - og en ret så gennemtrængende stemme.....

Nogen MÅ savne den - for den virker fhv menneskevant. Jeg kan ihvert fald nemt kæle for den mens den spiser.

Anmeld

11. december 2008

Loggidut

uhhh hvis jeg kigger...så er jeg med sikkerhed solgt! jammen du køfter lige op i halen og kigger om den har et eller to huller...rimeligt nemt
en hankat ville du sikkert også kunne ane et par boller på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.