Vi har fået en lille ny...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. december 2008

Kaufie

Dvs... en lille bitte kattekilling på ikke meget mere end 10 uger har siddet udenfor vores dør og miavet siden i går. Jeg blev dog først opmærksom på den her til aften, hvor jeg bare ikke kunne lade være med at give den en dåse tun - som den voldåd..... Bettemis.....

Nu hvor jeg ved den er derude, kan jeg ikke bære tanken om en lille hjælpeløs killing i nattefrost, men at tage den ind til vores to 2 årige hankatte tør jeg heller ikke, da de sikkert vil se på den som nyt sjovt legetøj...

Hvad søren gør man?? Hvor ringer man hen på dette tidspunkt??

Mette, en katteven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2008

Loggidut

du kan ringe på kattens værn, men de er ikke så skide søde til at træde til...hvad er det for en størrelse...hvordan ser den ud, og hvor gammel er den, han eller hun...bare så jeg kan holde øjnene åbne og kigge i netto i morgen måske

mon ikke dine gamle drenge af et par katte ville tolerere sådan en bettemus

Anmeld

9. december 2008

Kaufie

Den er rød-stribet på ryggen og hvid mave og poter. Ingen tatovering - så katteregisteret kan jeg heller ikke få hjælp af.

Jeg tænkte også straks på kattens værn - men der er ikke åbne telefoner nu.

Overvejere at smide de to magelige ud at fange mus for at give bettemis husly for natten.

Anmeld

9. december 2008

Loggidut

jeg vil lige kigge i morgen, nej sådan et bette skarn kan man jo næsten ikke bare droppe på sidelinjen

Anmeld

9. december 2008

Mikkelmusen

kattens værn ved jeg ikke med, men vi fandt selv en lille kat som vi ikke kunne ha her, og dyrenes beskyttelse var sgu ikke til meget hjælp. De ville kun hjælpe hvis den var kommet til skade eller led. Flot.

Anmeld

9. december 2008

Kaufie

Aarrrrhhhmen...den lider sgu da helt vildt - den løber efter vores katte - som den sikkert tror er dens mor.... Men der er ikke et gram forældregen gemt i de to herrer - de løber som var det William der var i hælene på dem....

Anmeld

9. december 2008

BellaT

Her er lidt læsestof. Nok ikke lige noget du kan bruge lige nu, men.. http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/docs/raske
Kan du ikke lukke de to gamle inde i et værelse i nat? Og så lukke den lille ind i varmen til jer? Den er der jo alligevel og du har også givet den mad, sååå.
Vores hankat på snart 5 år accepterede vores lille nye killing med det samme. Det havde vi ikke regnet med. Men der var ingen problemer. Det har måske noget at gøre med at en lille killing ikke er nogen trussel.

Anmeld

9. december 2008

Kaufie

Har lige snakket med dyrelægevagten - og han sagde selvfølgelig at man skulle ignorere kræet og lade være med at fodre den...... Der er slet ikke koldt for sådan en nu , så den skulle nok klare sig - den ville finde sig et andet sted at holde til....

Jeg turde så ikke indrømme at jeg har været så blødhjertet og tomhjernet at give den mad.....to gange.....

Nøj en træls nat vi går i møde - og denne gang ikke pga William....

Anmeld

9. december 2008

Loggidut

er det en han?

Anmeld

10. december 2008

Kaufie

Det ved jeg ikke - har ikke kunne få den helt tæt på - kun så tæt, at jeg kan se den ikke er tatoreret i øret.

Men den var der stadig her til morgen. Ikke lige udenfor vores dør - men på vejen - nøj, den lyder sølle.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.