Hmm.... Synes det er det rene helved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Åhh hvor jeg føler med dig.

Jeg var selv højgravid i den værste hedebølge i mandsminde, da jeg skulle have Nickolai...puuhhh den var styg.

Men et par små tips kan jeg da give dig.

Lav en balje lunktent vand, du kan stikke fødderne i..og hav en skål med lidt isterninger og koldt vand med et par klude i og vrid dem op og læg bag nakken og andre steder, hvor de kan køle dig lidt af.
Det hjælper rigtigt meget.

Kærligst
Sussie

(Der ikke er spor gravid, men HADER alt over 21 grader)

Jeg gør det ALDRIG igen... Heldigvis sidste gang jeg skal være gravid...  Også fordi det er de samme gener for i første graviditet... 

Jeg har nu bare gået i et koldt bad... Det hjalp i kort tid... Det skulle vidst blive lidt køligere igen her de næste dage... Siger de... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Nu hvor varmen er vendt tilbage....  Jeg bliver endnu dårligere end jeg er i forvejen... Blæseren står klistret op af mig ved sofaen... Ligger og små blunder og ligger egentlig bare og ønsker kulde... 

Puh... Jeg er nok ikke den eneste... Badre... 

Puuuuh jeg føler med jer gravide kvinder i denne hede... Jeg kan udmærket huske, hvordan det var at gå højgravid rundt sidste sommer i 30 grader 

Anmeld

29. juni 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Puuuuh jeg føler med jer gravide kvinder i denne hede... Jeg kan udmærket huske, hvordan det var at gå højgravid rundt sidste sommer i 30 grader 

Bestemt ikke sjovt... hader det... Der kommer noget godt ud af det i sidste ende... 

Ja puha altså... 

Anmeld

29. juni 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Bestemt ikke sjovt... hader det... Der kommer noget godt ud af det i sidste ende... 

Ja puha altså... 

Det gør der nemlig 

Anmeld

29. juni 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Det gør der nemlig 

Jeps... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.