Hmm.... Synes det er det rene helved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
44 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Mira0911

Nu hvor varmen er vendt tilbage....  Jeg bliver endnu dårligere end jeg er i forvejen... Blæseren står klistret op af mig ved sofaen... Ligger og små blunder og ligger egentlig bare og ønsker kulde... 

Puh... Jeg er nok ikke den eneste... Badre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

2babygirls

Mira0911 skriver:

Nu hvor varmen er vendt tilbage....  Jeg bliver endnu dårligere end jeg er i forvejen... Blæseren står klistret op af mig ved sofaen... Ligger og små blunder og ligger egentlig bare og ønsker kulde... 

Jeg er ikke gravid, men har gemt varmen fra min graviditet i sommers, og der SVEDTE jeg... på 3. sal... gotta love it

Anmeld

28. juni 2011

Nynne88

PUHA - jeg har været til eksamen i dag og jeg var også sååå varm. Jeg bad om at få åbnet alle vinduerne. Og havde så lidt tøj på som muligt (var dog stadig anstændigt) påklædt .

Anmeld

28. juni 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

HAHA Jeg sidder på præcis samme måde

Sagde til kæresten at jeg glæder mig til vinter, og han kiggede på mig som om jeg var tosset  

Anmeld

28. juni 2011

Mira0911

Tina&Martin skriver:

Jeg er ikke gravid, men har gemt varmen fra min graviditet i sommers, og der SVEDTE jeg... på 3. sal... gotta love it

Puh det er bestemt ikke rart... 

Anmeld

28. juni 2011

2babygirls

Mira0911 skriver:

Puh det er bestemt ikke rart... 

Nej... strip ned til undertøjet, og lav så lidt som muligt,med en masse vand i nærheden !!

Anmeld

28. juni 2011

Mira0911

Nynne88 skriver:

PUHA - jeg har været til eksamen i dag og jeg var også sååå varm. Jeg bad om at få åbnet alle vinduerne. Og havde så lidt tøj på som muligt (var dog stadig anstændigt) påklædt .

Puh, er du så færdig med eksamerne nu eller? 

Anmeld

28. juni 2011

Mira0911

Tina&Martin skriver:

Nej... strip ned til undertøjet, og lav så lidt som muligt,med en masse vand i nærheden !!

Jeg laver også så lidt så muligt... Skal holde mig så meget så muligt i ro alligevel... Blæseren køre på fulde drøn... En orden kande isvand på bordet... Mangler bare lige nogle super fantastiske gode jordbær... 

Anmeld

28. juni 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

HAHA Jeg sidder på præcis samme måde

Sagde til kæresten at jeg glæder mig til vinter, og han kiggede på mig som om jeg var tosset  

Hihi... Mænd skulle da faktisk også lige prøve at gå med gravid mave om sommeren... Så tror jeg nok de vil sige det samme... 

Anmeld

28. juni 2011

2babygirls

Mira0911 skriver:

Jeg laver også så lidt så muligt... Skal holde mig så meget så muligt i ro alligevel... Blæseren køre på fulde drøn... En orden kande isvand på bordet... Mangler bare lige nogle super fantastiske gode jordbær... 

HEHE, mon ikke manden kan levere dem når han kommer hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.