Hmm.... Synes det er det rene helved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Mira0911

Monica P skriver:

Jeg har ikke tid til at svede :-) jeg er ved at forberede mig på den sidste eksamen imorgen først derefter lader jeg kroppen bestemme :-)

Monica 29+5

Uh held og lykke med eksamen i morgen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Ja, men tror nu også det er fordi hun ved jeg kan ikke alle ting nu som før... Der går lige lidt tid før jeg er på hjemmebane igen og kan være med.. 

Fair nok... Bølle

Anmeld

28. juni 2011

Mira0911

Fair nok... Bølle

Ja hun er en rigtig bølle... 

Anmeld

28. juni 2011

vitapigen

Mira0911 skriver:

Jeg laver også så lidt så muligt... Skal holde mig så meget så muligt i ro alligevel... Blæseren køre på fulde drøn... En orden kande isvand på bordet... Mangler bare lige nogle super fantastiske gode jordbær... 

Ja den her varme er sgu ikke for gravide
Jeg sidder nøjagtigt som dig... nemlig i sofaen med blæseren tændt Og så lige en gang friske jordbær

Anmeld

28. juni 2011

Mira0911

vitapigen skriver:

Ja den her varme er sgu ikke for gravide
Jeg sidder nøjagtigt som dig... nemlig i sofaen med blæseren tændt Og så lige en gang friske jordbær

Det er den bestemt ikke... Denne varme skulle vidst stå på de næste 5 uger, synes jeg de sagde i vejrudsigten igår aftes... 

Anmeld

28. juni 2011

Christine

Mira0911 skriver:

Nu hvor varmen er vendt tilbage....  Jeg bliver endnu dårligere end jeg er i forvejen... Blæseren står klistret op af mig ved sofaen... Ligger og små blunder og ligger egentlig bare og ønsker kulde... 

Puh... Jeg er nok ikke den eneste... Badre... 

Enig! Det er forfærdeligt. Mine fødder er så hævede at de deller. Ret klamt og smertefuldt..Men jeg har kun 2 uger tilbage.. pyh.

Anmeld

28. juni 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Nu hvor varmen er vendt tilbage....  Jeg bliver endnu dårligere end jeg er i forvejen... Blæseren står klistret op af mig ved sofaen... Ligger og små blunder og ligger egentlig bare og ønsker kulde... 

Puh... Jeg er nok ikke den eneste... Badre... 

Åhh hvor jeg føler med dig.

Jeg var selv højgravid i den værste hedebølge i mandsminde, da jeg skulle have Nickolai...puuhhh den var styg.

Men et par små tips kan jeg da give dig.

Lav en balje lunktent vand, du kan stikke fødderne i..og hav en skål med lidt isterninger og koldt vand med et par klude i og vrid dem op og læg bag nakken og andre steder, hvor de kan køle dig lidt af.
Det hjælper rigtigt meget.

Kærligst
Sussie

(Der ikke er spor gravid, men HADER alt over 21 grader)

Anmeld

28. juni 2011

TinaPina

Phuuuuu jeg ved godt hvordan du har det!! Det er skrækkeligt

Ned med gardinerne, op med vinduerne, af med tøjet, op med håret, ind på sofaen med fødderne i vand fra den kolde hane

Tina- der nu er 40+6 og SÅ klar til at den der baby skal ud i varmen til os andre

Anmeld

29. juni 2011

Mira0911

Christine skriver:

Enig! Det er forfærdeligt. Mine fødder er så hævede at de deller. Ret klamt og smertefuldt..Men jeg har kun 2 uger tilbage.. pyh.

Du er dælme heldig at du snart er over det... 

Mine ben og fødder er så ikke så hævet igen som de var sidst vi havde en varme periode... Jeg skal vidst ikke smile for tidligt mht. det... 

Anmeld

29. juni 2011

Mira0911

TinaPina skriver:

Phuuuuu jeg ved godt hvordan du har det!! Det er skrækkeligt

Ned med gardinerne, op med vinduerne, af med tøjet, op med håret, ind på sofaen med fødderne i vand fra den kolde hane

Tina- der nu er 40+6 og SÅ klar til at den der baby skal ud i varmen til os andre

Der var så vindstille her igår, at vi på ingen måder kunne få gennemtræk, før kl. sent i går aftes... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.