Hvornår mærkede i liv 2. gang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

mizz-lillemor06

TbCp skriver:

Det er det nemlig, det er helt fantastisk

men sjovere jo længere hen man kommer. er selv 35+1 i dag og glæder mig til at få hende ud. men da jeg sagde det første gang jeg mærkede hende tror folk ikke rigtig på mig.  men det va rski god nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang mærkede jeg det i 15+ og 2. gang mærkede jeg det til nf. Små bobler på indensiden af maven. Det var så livsbekræftende. Sidder helt og savner en gravid mave

Anmeld

28. juni 2011

Fru Aagaard

1.gang med trunte var jeg 20+1, og her anden gang med Luffe mærkede jeg den igår for første gang 10+2.. Helt fantastisk...

Anmeld

28. juni 2011

Isabeau

TbCp skriver:

Jamen så kan det jo rent faktisk godt være det jeg mærker... Jeg ved virkelig heller ikke hvad det ellers skulle være

Hos mig mærkes det som små "smølfe-spark" indenfra - du ved det man gør man fingrene?

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

Stefanie8 skriver:

15 +6 

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

mizz-lillemor06 skriver:

men sjovere jo længere hen man kommer. er selv 35+1 i dag og glæder mig til at få hende ud. men da jeg sagde det første gang jeg mærkede hende tror folk ikke rigtig på mig.  men det va rski god nok.

Ja glæder mig også helt vildt til jeg rigtig kan mærke den... og til at min mand og ikke mindst min datter også kan mærke den.

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

MoarHvidovre skriver:

1. gang mærkede jeg det i 15+ og 2. gang mærkede jeg det til nf. Små bobler på indensiden af maven. Det var så livsbekræftende. Sidder helt og savner en gravid mave

Heh Det er altså også meget specielt at opleve

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

Fru Aagaard skriver:

1.gang med trunte var jeg 20+1, og her anden gang med Luffe mærkede jeg den igår for første gang 10+2.. Helt fantastisk...

Altså det lyder jo til at der er flere der mærker dem tidligt 2. gang så tør snart godt tro på at det er den lille jeg mærker ind imellem

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

Isabeau skriver:

Hos mig mærkes det som små "smølfe-spark" indenfra - du ved det man gør man fingrene?

Hehe... ja forstår hvad du mener

Anmeld

28. juni 2011

mizz-lillemor06

TbCp skriver:

Ja glæder mig også helt vildt til jeg rigtig kan mærke den... og til at min mand og ikke mindst min datter også kan mærke den.

kan jeg godt forstå. min mand og vores store dreng har også begge mærket hende.. vores store dreng sad op af siden på mig da hun "lossede" til ham. hehe .. bare med at nyde det hele. planen er at vi stopper ved to så lidt mærkeligt at det er sidste gang..  måske hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.