Hvornår mærkede i liv 2. gang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Jeg mærkede sådan en "fiskehale" kilde mig på indersiden og lige slog lidt med halen engang imellem... Jeg vil tro det er den lille du mærker.. 

ved ikke helt hvad jeg skal tro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Mira0911

TbCp skriver:

ved ikke helt hvad jeg skal tro

Måske du skal mærke det op til flere gange over en periode, før du er sikker...  

Jeg selv havde også svært ved at tro det i starten... Da jeg mærkede det op til flere gang over en periode, blev jeg mere bevidst om at det var den lille.. 

Anmeld

27. juni 2011

Fru Nielsen

Jeg var 14+5 den dag jeg mærkede liv første gang i min 2 graviditet....

Anmeld

27. juni 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Måske du skal mærke det op til flere gange over en periode, før du er sikker...  

Jeg selv havde også svært ved at tro det i starten... Da jeg mærkede det op til flere gang over en periode, blev jeg mere bevidst om at det var den lille.. 

Det er nogle gange jeg har mærket det nu, sådan over nogle dage... det føles fuldstændig som med Liva i starten, men det er nok bare fordi det er så tidligt at jeg ikke helt tør tro på det

Anmeld

27. juni 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Det er nogle gange jeg har mærket det nu, sådan over nogle dage... det føles fuldstændig som med Liva i starten, men det er nok bare fordi det er så tidligt at jeg ikke helt tør tro på det

Mon ikke det er den lille så... 

Anmeld

27. juni 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Mon ikke det er den lille så... 

Det håber jeg lidt

Anmeld

27. juni 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Det håber jeg lidt

Det tror jeg det er, vil på ingen måder virke klog... 

Anmeld

27. juni 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Det tror jeg det er, vil på ingen måder virke klog... 

Hehehe

Anmeld

27. juni 2011

mizz-lillemor06

TbCp skriver:

Neeej.. eller jeg ved ikke... jeg har mærket sådan en kildren lige ved skambenet nogle gange... men den lille er jo max 2,5cm eller sådan noget nu, så det kan jo næsten ikke passe..

Første gang mærkede jeg liv ca. uge 15.... og nu er jeg kun 9 + et par dage, så det kan jo næsten ikke være den lille jeg mærker..

jeg kunne mærke liv ved 2 graviditet ved de 9 uger du er nu. de sagde til mig at normalt kunne man ikke mærke det så tidligt men det er jo bare forskelligt fra person til person.

Anmeld

27. juni 2011

TbCp

mizz-lillemor06 skriver:

jeg kunne mærke liv ved 2 graviditet ved de 9 uger du er nu. de sagde til mig at normalt kunne man ikke mærke det så tidligt men det er jo bare forskelligt fra person til person.

Hold da op, jamen så kan det måske godt passe at det er den lille jeg mærket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.