Hvornår mærkede i liv 2. gang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Isabeau

TbCp skriver:

Ja som spørgsmålet lyder.... hvornår mærkede i liv i 2. graviditet? evt. i forhold til hvornår i mærkede det i 1. graviditet...

Mærkede allerede liv i uge 10, selvom min jordmoder ikke troede på det  Er nu i 17+3, og mærker liv næsten hver dag, især om aftenen når jeg sidder stille 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

TbCp

Isabeau skriver:

Mærkede allerede liv i uge 10, selvom min jordmoder ikke troede på det  Er nu i 17+3, og mærker liv næsten hver dag, især om aftenen når jeg sidder stille 

Jamen så kan det jo rent faktisk godt være det jeg mærker... Jeg ved virkelig heller ikke hvad det ellers skulle være

Anmeld

27. juni 2011

Dansker i England

Ved min datter mærkede jeg liv et par dage inden nf. De sidste par dage har jeg kunnet mærke denne baby og i går aftes kunne den stolte far også mærke baby for første gang (er 8+3 i dag). Ingen vil tro på - og heller ikke sdste gang, at jeg kan mærke det så tidligt - lige indtil jeg giver dem lov til selv at mærke efter .

Anmeld

27. juni 2011

TbCp

Dansker i England skriver:

Ved min datter mærkede jeg liv et par dage inden nf. De sidste par dage har jeg kunnet mærke denne baby og i går aftes kunne den stolte far også mærke baby for første gang (er 8+3 i dag). Ingen vil tro på - og heller ikke sdste gang, at jeg kan mærke det så tidligt - lige indtil jeg giver dem lov til selv at mærke efter .

Aj hvor vildt!!! Men det er da vildt fedt er det ikke?

Anmeld

27. juni 2011

Dansker i England

TbCp skriver:

Aj hvor vildt!!! Men det er da vildt fedt er det ikke?

Det er nemmelig fedt at kunne mærke baby tidligt. Så tro du blot på, at det er baby, der svømmer rundt, du kan mærke og nyd at den er aktiv

Anmeld

28. juni 2011

mizz-lillemor06

TbCp skriver:

Hold da op, jamen så kan det måske godt passe at det er den lille jeg mærket

ja jeg kunne mærke det som små rejehop noget. jeg var ikke i tvivl.

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

mizz-lillemor06 skriver:

ja jeg kunne mærke det som små rejehop noget. jeg var ikke i tvivl.

Aj hvor vildt... tør måske godt tro på det er den lille så

Anmeld

28. juni 2011

1000Ben

15 +6 

Anmeld

28. juni 2011

mizz-lillemor06

TbCp skriver:

Aj hvor vildt... tør måske godt tro på det er den lille så

synes det var vildt at det kunne mærkes så tidligt men det var nu bare dejligt.. man føler det mere virkeligt.. det bedste ved at være gravid er den følelse når de rumstere rundt der inde.

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

mizz-lillemor06 skriver:

synes det var vildt at det kunne mærkes så tidligt men det var nu bare dejligt.. man føler det mere virkeligt.. det bedste ved at være gravid er den følelse når de rumstere rundt der inde.

Det er det nemlig, det er helt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.