Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MillesMor111010 skriver: Jaa men nu er det ikk klogskabe der trykkede herhjemme efter Mille kom så var det bare hva der var hurtigt og nemt
Jaa men nu er det ikk klogskabe der trykkede herhjemme efter Mille kom så var det bare hva der var hurtigt og nemt
''
haha, det er også sådan det er her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: '' haha, det er også sådan det er her
Tror det er meget normalt hos nybagte mødre
Min veninde fik at vide a sin SP, hva man ikk tager på UNDER graviditeten, tager man på EFTER det passer meget godt herhjemme
MillesMor111010 skriver: Tror det er meget normalt hos nybagte mødre Min veninde fik at vide a sin SP, hva man ikk tager på UNDER graviditeten, tager man på EFTER det passer meget godt herhjemme
haha, ja egentlig .. det passer meeget godt hihi .
Babyklar skriver: haha, ja egentlig .. det passer meeget godt hihi .
Haha synes det er sjovt at tænke på tog 1,5 kg på under graviditeten, og nu er der ihvertfald kommet 5 kilo mere på ..
Babyklar skriver: iiiihh GID det var MIIIG , der havde aaaalt det .. så når bassen sover ku man gå derud og gå amok .. misundeeelse ..
iiiihh GID det var MIIIG , der havde aaaalt det .. så når bassen sover ku man gå derud og gå amok .. misundeeelse ..
ja helt ærlig jeg burde skamme mig men seriøst gider ikke stå og svede selv suuk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128