Tabe mig efter fødselsen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Moar2011

Hej damer 

kom med alle jeres gode råd og tips 

jeg vil rigtig gerne tabe de sidste kg efter jeg har født, og få strammet maven op igen .. 

hvad gør/gjorde i for at tabe jer og hvad spiste i ? 

del gern så meget som muligt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

birthee

Ser lige med her - caroline er født den 2. april, og synes da også lige jeg mangler de sidste 6 kg  det der med at få motioneret i hverdagen, og spise sundt er bare mega svært!!!

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

hmm ... maveflæsket blev ligesom bare sig selv igen efter et stykke tid .... havde ikke gjort noget vildt andet end måske at glemme at spise og gå lange ture for at få bassen til at sove

det hjalp for alvor da jeg igen begyndte til kor ... efter 4 mdrs pause... bruger åbenbart mine mavemuskler HELT rigtigt når jeg synger

Anmeld

26. juni 2011

Moar2011

birthee skriver:

Ser lige med her - caroline er født den 2. april, og synes da også lige jeg mangler de sidste 6 kg  det der med at få motioneret i hverdagen, og spise sundt er bare mega svært!!!

Ja nemlig  .- og jeg er go til at stoppe usundt i munden  og er ved at være træt af det .. 

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Er oss lige med på en lurer .. For efter Mille er kommet til verden, helt tilbage i Oktober sidste år, synes jeg godt nok oss der stadig er lidt der ikk skal være der ..

Anmeld

26. juni 2011

Moar2011

serinasmor skriver:

hmm ... maveflæsket blev ligesom bare sig selv igen efter et stykke tid .... havde ikke gjort noget vildt andet end måske at glemme at spise og gå lange ture for at få bassen til at sove

det hjalp for alvor da jeg igen begyndte til kor ... efter 4 mdrs pause... bruger åbenbart mine mavemuskler HELT rigtigt når jeg synger

heldige dig  . .- trode også jeg ville komme hurtig tilbage til min gamle krop. men stopper aaalt for meget usundt i munden 

Anmeld

26. juni 2011

camilla28

nu er min den yngste 2  og jeg er  sååå træt af den extra  blæver på maven .. har måske 2-3 kg for meget men det er  det på maven je er sååå træt af ..  så er begydt og løe  ..  i min have stue ... på bånd så nu må vi se om det giver lidt .. skod flæsk .. ligner en extra røv ...

Anmeld

26. juni 2011

Moar2011

MillesMor111010 skriver:

Er oss lige med på en lurer .. For efter Mille er kommet til verden, helt tilbage i Oktober sidste år, synes jeg godt nok oss der stadig er lidt der ikk skal være der ..

er glad for at jeg ikke er den eneste der har det problem .. positivt ment 

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Babyklar skriver:

er glad for at jeg ikke er den eneste der har det problem .. positivt ment 

Ja det altid rart aldrig at være alene

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

heldige dig  . .- trode også jeg ville komme hurtig tilbage til min gamle krop. men stopper aaalt for meget usundt i munden 

så ville jeg sørge for KUN at have gulerødder og agurk (og vandmelon og jordbær) i hjemmet ... og self rugbrød .. men INTET usundt OVERHOVEDET .. og udover det aftale med mødregruppen at der kun serveres sunde snacks .. det er vel jer alle sammen der gerne liiige vil tabe de sidste

da jeg selv syntes jeg var blevet for doven begyndte jeg at gå en tur med barnevognen hver dag ...

ps ... det hjælper jo også så snart du skal LØBE efter lilletrolden og tror måske jeg havde flæskemave til hun begyndte at kravle ... og der havde hun trods alt søløvet den i 1 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.