Tabe mig efter fødselsen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Moar2011

camilla28 skriver:

nu er min den yngste 2  og jeg er  sååå træt af den extra  blæver på maven .. har måske 2-3 kg for meget men det er  det på maven je er sååå træt af ..  så er begydt og løe  ..  i min have stue ... på bånd så nu må vi se om det giver lidt .. skod flæsk .. ligner en extra røv ...

jeg har slet ikke sådan nogle maskiner herhjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Moar2011

MillesMor111010 skriver:

Ja det altid rart aldrig at være alene

ja, det er det hihi .. havde baret troet at det ville være nemt nok at komme af med igen, men tværdigmod smager det usunde for godt  og når bassen så sover, har man tildens til at selv få hvilet . (han er 9uger og alt er stadig nyt og krævende) 

Anmeld

26. juni 2011

camilla28

Babyklar skriver:

jeg har slet ikke sådan nogle maskiner herhjemme 

jeg har det hele

motion cykel crosstræiner bånd elastikker step (trin)

mave bue  mangler bare et spark

Anmeld

26. juni 2011

Moar2011

serinasmor skriver:

så ville jeg sørge for KUN at have gulerødder og agurk (og vandmelon og jordbær) i hjemmet ... og self rugbrød .. men INTET usundt OVERHOVEDET .. og udover det aftale med mødregruppen at der kun serveres sunde snacks .. det er vel jer alle sammen der gerne liiige vil tabe de sidste

da jeg selv syntes jeg var blevet for doven begyndte jeg at gå en tur med barnevognen hver dag ...

ps ... det hjælper jo også så snart du skal LØBE efter lilletrolden og tror måske jeg havde flæskemave til hun begyndte at kravle ... og der havde hun trods alt søløvet den i 1 mdr

det er en skide go ide det med de sunde ting.. men så handler det om at stå ved !! - det kan os være svært når man bor 5min fra en tank med cola og sunde fede sager 

er også vidt mulig ude at gå med trolden hverdag, men skal lige finde energien frem .. da vi ikke får ret meget søvn .. 

Anmeld

26. juni 2011

Moar2011

camilla28 skriver:

jeg har det hele

motion cykel crosstræiner bånd elastikker step (trin)

mave bue  mangler bare et spark

iiiihh GID det var MIIIG , der havde aaaalt det .. så når bassen sover ku man gå derud og gå amok .. misundeeelse .. 

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Babyklar skriver:

ja, det er det hihi .. havde baret troet at det ville være nemt nok at komme af med igen, men tværdigmod smager det usunde for godt  og når bassen så sover, har man tildens til at selv få hvilet . (han er 9uger og alt er stadig nyt og krævende) 

og så er det usunde hurtigere at tage end alt det sunde

Anmeld

26. juni 2011

Moar2011

MillesMor111010 skriver:

og så er det usunde hurtigere at tage end alt det sunde

''

Jaaah lige præciiis 

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Babyklar skriver:

''

Jaaah lige præciiis 

Og er oss noget nemmere når man er rigtig træt, specielt med sån en lille en, så lige noget hurtigt sukker .. Husker det som var det igår

Anmeld

26. juni 2011

Moar2011

MillesMor111010 skriver:

Og er oss noget nemmere når man er rigtig træt, specielt med sån en lille en, så lige noget hurtigt sukker .. Husker det som var det igår

ja, men et eller andet sted burde an bare være klogere, for ved at leve sundere ville man os få mere energo frem for alt  det usunde.. 

og med sådan en lille en har man brug for meget energi og overskud .. 

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Babyklar skriver:

ja, men et eller andet sted burde an bare være klogere, for ved at leve sundere ville man os få mere energo frem for alt  det usunde.. 

og med sådan en lille en har man brug for meget energi og overskud .. 

Jaa  men nu er det ikk klogskabe der trykkede herhjemme efter Mille kom  så var det bare hva der var hurtigt og nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.