Lækkert mærketøj! rhode,ver de terre,hummel,dkny,noa noa!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. juli 2011

Violamusensmor

Maise86 skriver:

Hvad farve er flyverdragten? Den er nemlig så lækker og elsker den ægte pels! Jeg kunne godt være interesseret i billederne:1, 4, 6, 7, 11,17 og dragten og huen. Hvad er str på de forskellige billeder?

Det lyder da super dejligt!

Flyverdragten er mærkelilla. Lidt støvet og Så fin. Jeg er selv VILD med den ægte pels og har netop købt præcis den same bare større til min datter igen. Er SÅ glad for del model. 

Billed 1- zara shorts i størelse 98

Billed 4- pomp deluxe strik stroptrøje i størrelse 104 (lille i str.) ALDRIG brugt

Billed 6- demindragt i størelse 104, kun brugt en gang

Billed 7 - Rhode tunika i størelse 2 år

Billed 11 - Rhode tunika i størelse 3 år

Billed 17 - Libertykjole i str. 2- 3 år. 

Huen fra okker gokker hue str. 2 år ca. (passer så fint til dragten som er str. 3 år

Håber jeg formåede at overskueliggøre det lidt, ellers spørger du bare!  Byd ENDELIG.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Maise86

Violamusensmor skriver:

Det lyder da super dejligt!

Flyverdragten er mærkelilla. Lidt støvet og Så fin. Jeg er selv VILD med den ægte pels og har netop købt præcis den same bare større til min datter igen. Er SÅ glad for del model. 

Billed 1- zara shorts i størelse 98

Billed 4- pomp deluxe strik stroptrøje i størrelse 104 (lille i str.) ALDRIG brugt

Billed 6- demindragt i størelse 104, kun brugt en gang

Billed 7 - Rhode tunika i størelse 2 år

Billed 11 - Rhode tunika i størelse 3 år

Billed 17 - Libertykjole i str. 2- 3 år. 

Huen fra okker gokker hue str. 2 år ca. (passer så fint til dragten som er str. 3 år

Håber jeg formåede at overskueliggøre det lidt, ellers spørger du bare!  Byd ENDELIG.

Tak det gjorde det lidt mere overskueligt :-) Jeg er interesseret i flyverdragten, huen, billede 1, 7, 11 og 17. Kommer med et lidt vovet bud - men tabte min computer og ødelagde skærmen igår, så der går desværre en masse penge som jeg ikke regnede med til :-( Men 750 plus Porto?

Anmeld

25. juli 2011

Violamusensmor

Maise86 skriver:

Tak det gjorde det lidt mere overskueligt :-) Jeg er interesseret i flyverdragten, huen, billede 1, 7, 11 og 17. Kommer med et lidt vovet bud - men tabte min computer og ødelagde skærmen igår, så der går desværre en masse penge som jeg ikke regnede med til :-( Men 750 plus Porto?

Åh sikke noget møg med computeren

Altså jeg har sat flyverdragten til min. 550kr da jeg selv har givet 1200kr. Kjolerne ligger alle tre til en pris af 400 og ville derfor gerne have 150 for hver. Så havde jeg tænkt 100 kr. for hver af huen og shorts. Dvs. Min samlede pris er: 1200 kr. Det mindste bud jeg kan give med forståelse for din computersituation er 1050kr pp.  

Hvordan lyder det?

Mvh. Fie

Anmeld

27. juli 2011

Violamusensmor

Flyverdragt, stroptrøje og Hue er nu SOLGT! Men kom endelig og byd på resten til de små prinsesser

Anmeld

31. juli 2011

Violamusensmor

Sølvvest, Zarashorts, rhode tunika med bomber, rhode tunika uden ærmer og libertykjole SOLGT Kom dog stadig endelig og byd på det sidste 

Anmeld

23. august 2011

Violamusensmor

Opsi

Anmeld

23. august 2011

Piva

Violamusensmor skriver:

Jeg Sælger ud, af min datters garderobe Tag et kig og kom med et bud. Kun få ting er der en mindstepris på. Men generelt for alt tøjet, er det i rigtig god stand og næsten ikke brugt. Violas mor forkøber sig alt for ofte Derfor ville jeg elske, at andre små tulletøser kunne få det på!

Ver de Terre flyverdragt! Str. 3 år. INGEN slidmærker eller noget. Nypris: 1299 og min mindstepris er: 550 Ver de Terre. SOLGT

Regntøj, pink, str: 2 år. Brugt få gange. Ny pris: 399 og min mindstepris 175 kr. Ver de terre sølvvest str: 2 år. Ny Pris: 499

Zara Shorts str. 98 SOLGT

Multifarvet nederdel str. 3-4 år

Okker Gokker hue str: 2 år   SOLGT

crocs i lavendel str. 23-24

Hummeltrøje i leopard str: 110

pomp de lux tunika grå, str: 98

Libertykjole, Str: 92 SOLGT

H&M tynd denim tunika, str: 110

Okker Gokker kjole i mælkemandsstrib med lavendel, str: 98

Nørregaard nederdel i sort, str: 98

T-shirt med "Bambi", str: 110

Bakito  hvid sommerkjole, str: 92

Pomp de Lux tyldkjole i pudderfarvet, str: 104

Rhode Tunika i libertystof, str: 3 år SOLGT

Noa Noa tunika, str: 104

Rhode kjole i liberty babyfløjl, str: 4 år

Rhode tunika med bomber, str: 2 år SOLGT

Pump de lyx denim buksedragt, str: 104

H&M denim buksedragt, str: 116

Pomp de lux stroptrøje i pudderfarvet (krydser på ryggen) str: 104 SOLGT

DKNY T-shirt hvis med simili, str: 3 år

Bevar Christiania T-shirt, str: 92

priser for pompdelux kjole og tunikaer?

Anmeld

23. august 2011

Violamusensmor

Piva skriver:

priser for pompdelux kjole og tunikaer?

Altså den lyserøde Pomp de luxe kjole og den grå pomp de luxe tunika?

Anmeld

23. august 2011

Piva

Violamusensmor skriver:

Altså den lyserøde Pomp de luxe kjole og den grå pomp de luxe tunika?

ja - var der ikke to pdl tunika? En ensfarvet og en med prikker?

Anmeld

23. august 2011

Violamusensmor

Piva skriver:

ja - var der ikke to pdl tunika? En ensfarvet og en med prikker?

Den med prikker er fra Rhode og er solgt Hvilken pris synes du selv er rimelig for de to ting? er bedre til at du byder og så tager vi den derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.