Lækkert mærketøj! rhode,ver de terre,hummel,dkny,noa noa!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. juli 2011

millesofie

Violamusensmor skriver:

Hvis jeg kun skal sende blusen er 50kr eks. porto. Men hvis du køber det hele betaler jeg selvfølgelig  hvilken pris havde du selv tænkt dig for det hele? Mvh Fie

min pige kan desværre ikke passe det hele  og det er desværre også flere penge end jeg har til rådighed denne måned

men hvad er porto på blusen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Violamusensmor

Det er første gang jeg har solgt noget, så ved ikke hvad porto er. Men jeg vil gerne udersøge det, hvis du er interesseret?

Anmeld

7. juli 2011

Violamusensmor

millesofie skriver:

min pige kan desværre ikke passe det hele  og det er desværre også flere penge end jeg har til rådighed denne måned

men hvad er porto på blusen?

Det er første gang jeg har solgt noget, så ved ikke hvad porto er. Men jeg vil gerne udersøge det, hvis du er interesseret?

Anmeld

7. juli 2011

millesofie

Violamusensmor skriver:

hvor meget vejer den  så kan jeg lige undersøge det selv

Anmeld

7. juli 2011

Violamusensmor

millesofie skriver:

hvor meget vejer den  så kan jeg lige undersøge det selv

Som en hel almindelig t-shirt.....den vejer ikke meget

Anmeld

15. juli 2011

Violamusensmor

23. juli 2011

Violamusensmor

Byd endelig, jeg er til at handle med

Anmeld

23. juli 2011

Maise86

Violamusensmor skriver:

Byd endelig, jeg er til at handle med

Er flyverdragten med ægte pels? Og kan du samle billlederne af det du har i str 92 og 98 eller str 2 og 3 år.

Anmeld

24. juli 2011

Violamusensmor

Maise86 skriver:

Er flyverdragten med ægte pels? Og kan du samle billlederne af det du har i str 92 og 98 eller str 2 og 3 år.

Flyverdragten er fra ver de terre og de laver KUN med ægte pels. Dem er SÅ fin og man kan simpelthen næsten ikke se at den er brugt. INGEN slidmærker! Jeg er virkelig en nørd til at ligge billeder ind, men har skrevet hvilken str. tøjet på hvert billed er. Er der noget specifikt du tænker? Så skriver jeg det hjertens gerne til dig

Anmeld

24. juli 2011

Maise86

Violamusensmor skriver:

Flyverdragten er fra ver de terre og de laver KUN med ægte pels. Dem er SÅ fin og man kan simpelthen næsten ikke se at den er brugt. INGEN slidmærker! Jeg er virkelig en nørd til at ligge billeder ind, men har skrevet hvilken str. tøjet på hvert billed er. Er der noget specifikt du tænker? Så skriver jeg det hjertens gerne til dig

Hvad farve er flyverdragten? Den er nemlig så lækker og elsker den ægte pels! Jeg kunne godt være interesseret i billederne:1, 4, 6, 7, 11,17 og dragten og huen. Hvad er str på de forskellige billeder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.