veloverstået barnedåb :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Maria-s

Mettemus skriver:

TILLYKKE med navnet! Dejligt at i havde sådan en god dag. Det tegner godt når man slet ikke når at tage billeder fordi man har travlt med at være lykkelig og hygge sig.

Har du forresten ikke fået farvet hår? Godt ser du i hvert fald ud!

Klem

Hihi ja, der blev hygget en masse, med en solstråle af en dreng der OGSÅ hygge sig og charmede alle med sine smil og hvinen

Ja jeg ville ellers have vist jer det fine bord vi fik dækket og pyntet og billeder af den super flotte og lækre mad! Men det kom jeg jo først i tanke om at jeg IKKE havde taget billeder af, da vi var ved at rydde op

Jo jeg har fået farvet hår (selvom jeg godt ved det ikke er "politisk korrekt ) Men jeg TRÆNGTE bare sådan til lidt forkælelse og til at føle mig bare lidt pæn, når der nu mangler en del kilo endnu Og taaak for komplimenten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Maria-s

Dejlige billeder! Hvor ser i smukke og glade ud!

tak Det er vi også. Super glade 

Anmeld

26. juni 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Hvor er den bare fin!! Virkelig sød med den lille vest!

Ja, vi får nøgle til huset på fredag, tager ud og handler mad osv., laver mad lørdag, holder dåb søndag, århus-møde med Jer tirsdag og SÅ starter flytningen...

Jeg er svedt ved tanken og sidder bare og kigger mig omkring, og ved ikke hvor jeg skal starte... 

Phyyyyyyy DET kan jeg sgu godt forstå!  JEG bliver da en smule stresset på dine vegne.. Har I ikke nogen der kan hjælpe til?

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

Maria-s skriver:

Hihi ja, der blev hygget en masse, med en solstråle af en dreng der OGSÅ hygge sig og charmede alle med sine smil og hvinen

Ja jeg ville ellers have vist jer det fine bord vi fik dækket og pyntet og billeder af den super flotte og lækre mad! Men det kom jeg jo først i tanke om at jeg IKKE havde taget billeder af, da vi var ved at rydde op

Jo jeg har fået farvet hår (selvom jeg godt ved det ikke er "politisk korrekt ) Men jeg TRÆNGTE bare sådan til lidt forkælelse og til at føle mig bare lidt pæn, når der nu mangler en del kilo endnu Og taaak for komplimenten!

Det var overhovedet heller ikke for at pege fingre - bare en knivskarp observation

Anmeld

26. juni 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Phyyyyyyy DET kan jeg sgu godt forstå!  JEG bliver da en smule stresset på dine vegne.. Har I ikke nogen der kan hjælpe til?

Altså vi har vores mødre... men det er det... Så faktisk burde jeg overhovedet ikke sidde her, men i stedet pakke en flyttekasse, rydde op, skolde nogle flasker eller noget andet konstruktivt, men jeg er smeltet sammen....

Anmeld

26. juni 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Altså vi har vores mødre... men det er det... Så faktisk burde jeg overhovedet ikke sidde her, men i stedet pakke en flyttekasse, rydde op, skolde nogle flasker eller noget andet konstruktivt, men jeg er smeltet sammen....

Hehe, kender godt det der med at havne i sofaen Nogengange er det hele bare lige en LILLE (stor) smule for uoverskueligt. OG det eneste der kan afhjælpe på det er: BABY.DK

Anmeld

26. juni 2011

Maria-s

Mettemus skriver:

Det var overhovedet heller ikke for at pege fingre - bare en knivskarp observation

hehe det tog jeg det heller ikke som Og det er da altid dejligt at folk ligger mærke til det, i hvert fald hvis det er positivt

Anmeld

26. juni 2011

piadas

Det er bare rigtig dejligt at høre, at I bare har haft en super dag!

Fed detalje med vesten til dåbskjolen.

Din lille Noah skal da forresten nok blive en lille smuksak med sådan en lækker farmand! Aj, man kan tillade sig at skrive det? Nå, det gjorde jeg i hvert fald lige!

Anmeld

26. juni 2011

Maria-s

piadas skriver:

Det er bare rigtig dejligt at høre, at I bare har haft en super dag!

Fed detalje med vesten til dåbskjolen.

Din lille Noah skal da forresten nok blive en lille smuksak med sådan en lækker farmand! Aj, man kan tillade sig at skrive det? Nå, det gjorde jeg i hvert fald lige!

tak Ja det har været en uforglemmelig dag  

Hehe ja det var faren der forbød sløjfer. Hans SØN sgu fandme ikke ha sløjfer på, det var nok at han sku ha kjole på (for DET insisterede moren her på!) så så måtte vi jo finde en "alternativ" måde at få noget blåt på ham Og derudover så sku det gerne blive en "arvekjole" og på den her måde kan den bruges både til piger og drenge. Så bliver der syet en lyserød eller lilla bolero når der engang er en piger der forhåbentlig skal have den på Ja altså man kan jo også stadig bare binde et bånd om livet selvfølgelig

hihi ja han er en lækker én ham farmand Det synes moren her i hvert fald også hehe. Og det er jo slet ikke så skidt, når jeg nu har valgt at det skal være manden min for resten af livet

Anmeld

28. juni 2011

Elvers

Jeg tænkte præcis det samme som piadas Lækker farmand!!! Og selvfølgelig lækker mor... det kan kun give en lækker dreng

Dejligt, at dagen gik så godt!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.