veloverstået barnedåb :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Maria-s

SÅ blev Noah døbt og fik officielt sit navn

Han var EKSEMPLARISK i kirken og charmede for vildt korsangeren (eller hvad hun nu hedder) Ingen gråd eller hidsige udbrud, selvom cermonien varede i lidt over en time.

Manden min havde lavet RIGELIGT med mad, selvom der da blev gjort et GODT stykke arbejde for at gøre indhug i det!

Det har været en rigtig, rigtig hyggelig dag og Noah har været i strålende humør hele dagen, endda med kun enkelte powernaps. Lige nu ligger han og pludre med sin far, og jeg håber (for hans skyld) at han snart falder ordentlig i søvn, for han er sååååå træt

Ja men som sagt dejlig dag der er gået rigtig stærkt. Jeg fik hverken taget billeder af det smukke opdækkede bord eller af den lækre mad, men et enkelt billede udenfor kirken blev det da til

God aften til jer alle.

Hilsen en meget træt Maria, der ligenu sidder i sofaen og slapper af og rummer én følelse: Lykke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

AnneBJ

Ååhh så fint Maria!! Det lyder til at have en rigtig dejlig dag!

Jeg glæder mig til ca. samme tid næste uge, da er vi ovre dåb... Så du kan nok sætte din ind i hvordan der føles i mit hoved lige nu - vi skal også lave al mad osv. selv...

Har du mon billede af selve kjolen, det er svært at se den "ordentligt" når den er på... 

Anmeld

26. juni 2011

Sofia

Dejligt I har haft sådan en god dag!!! Smukke billeder! Vi havde dåb i sidste weekend, også en rigtig god dag. Så kan godt forstå du er træt nu - jeg var også udmattet om aftenen, men det afholdte mig ikke fra at ordne gaver, pakke ud osv. Skal vi ikke høre hvad lille Noah fik? Kram

Anmeld

26. juni 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Dejligt I har haft sådan en god dag!!! Smukke billeder! Vi havde dåb i sidste weekend, også en rigtig god dag. Så kan godt forstå du er træt nu - jeg var også udmattet om aftenen, men det afholdte mig ikke fra at ordne gaver, pakke ud osv. Skal vi ikke høre hvad lille Noah fik? Kram

Skal vi ikke se billeder af Alfred??

Anmeld

26. juni 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Jo gerne, men jeg har dem endnu ikke på min computer!

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

TILLYKKE med navnet! Dejligt at i havde sådan en god dag. Det tegner godt når man slet ikke når at tage billeder fordi man har travlt med at være lykkelig og hygge sig.

Har du forresten ikke fået farvet hår? Godt ser du i hvert fald ud!

Klem

Anmeld

26. juni 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Har fundet lidt af ham - men laver lige en ny tråd så jeg ikke spammer Marias!!

Anmeld

26. juni 2011

DK

Dejlige billeder! Hvor ser i smukke og glade ud!

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Har fundet lidt af ham - men laver lige en ny tråd så jeg ikke spammer Marias!!

Jeg mangler min FB "like" -knap - men det gør jeg altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.