veloverstået barnedåb :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jeg mangler min FB "like" -knap - men det gør jeg altså!

Sådan en kan man fx lave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Sådan en kan man fx lave...

Men hvordan mon??? Skal man være plusmedlem?

Anmeld

26. juni 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Men hvordan mon??? Skal man være plusmedlem?

Jaah.... 

Anmeld

26. juni 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Skal vi ikke se billeder af Alfred??

Tråd oprettet

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Jaah.... 

Hmmm....  Mon man skulle overgive sig?

Anmeld

26. juni 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Hmmm....  Mon man skulle overgive sig?

Anmeld

26. juni 2011

Maria-s

Ååhh så fint Maria!! Det lyder til at have en rigtig dejlig dag!

Jeg glæder mig til ca. samme tid næste uge, da er vi ovre dåb... Så du kan nok sætte din ind i hvordan der føles i mit hoved lige nu - vi skal også lave al mad osv. selv...

Har du mon billede af selve kjolen, det er svært at se den "ordentligt" når den er på... 

Ja det var en fantastisk dag

Hehe jo jeg kan udemærket sætte mig ind i hvordan du har det i dit hovede Og var det ikke noget med I også liger er flyttet eller skal til det?? Det må da være en anelse overvældende?

Ja du kan tro jeg har billeder af kjolen, har lige taget nogen så du kan se den Knapper i ryggen og så åben nedefter, så man kan få hånden ind og holde ham

Værsgo! (PS: Ved ikke lige hvad der sker med mit kamera, lyset er underligt, så der kommer lige nogen med og nogen uden blitz. Er for træt til at sætte mig ind i det lige nu.....   )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2011

Maria-s

Maria-s skriver:

Ja det var en fantastisk dag

Hehe jo jeg kan udemærket sætte mig ind i hvordan du har det i dit hovede Og var det ikke noget med I også liger er flyttet eller skal til det?? Det må da være en anelse overvældende?

Ja du kan tro jeg har billeder af kjolen, har lige taget nogen så du kan se den Knapper i ryggen og så åben nedefter, så man kan få hånden ind og holde ham

Værsgo! (PS: Ved ikke lige hvad der sker med mit kamera, lyset er underligt, så der kommer lige nogen med og nogen uden blitz. Er for træt til at sætte mig ind i det lige nu.....   )

Hov! Glemte at vende billederne og nu kan jeg ikke rette i dem?   Nå men du må dreje din computer!

Anmeld

26. juni 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Dejligt I har haft sådan en god dag!!! Smukke billeder! Vi havde dåb i sidste weekend, også en rigtig god dag. Så kan godt forstå du er træt nu - jeg var også udmattet om aftenen, men det afholdte mig ikke fra at ordne gaver, pakke ud osv. Skal vi ikke høre hvad lille Noah fik? Kram

MIn mor og svigermor var fantastisk og hjalp løbende med at vaske op/ pakke mad væk mv. så det sidste der mangler bliver gjort i morgen, nu skal der bare slappes af!

Uhh jo self. må I høre:

Noah fik: Penge til autostol og Trip trap stol af: Min mor og far, svigerforældrerne og min mormor. Et gavekort, En Brio togbane, AGF spillertrøje og shorts, han skal jo være fodboldspiller siger hans far (selvom hans far nu IKKE kan lide AFG så godt, men det var hans kammerat der kom med det, nok lidt for at moppe faren   ) Så fik han lidt tøj og noget fint legetøj som selvfølgelig kan larme

Anmeld

26. juni 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Hov! Glemte at vende billederne og nu kan jeg ikke rette i dem?   Nå men du må dreje din computer!

Hvor er den bare fin!! Virkelig sød med den lille vest!

Ja, vi får nøgle til huset på fredag, tager ud og handler mad osv., laver mad lørdag, holder dåb søndag, århus-møde med Jer tirsdag og SÅ starter flytningen...

Jeg er svedt ved tanken og sidder bare og kigger mig omkring, og ved ikke hvor jeg skal starte... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.