Jeanette skriver:
Jeg havde helt sikkert reageret som dig Mebach....eller bacon
. Det kan godt være, der er gået en masse ting forud for den anden drengs handling, men at slå er simpelthen ikke en acceptabel reaktion no matter what...og slet ikke i den alder. Han skal sgu snart i skole, så han burde vide meget meget bedre....
Og så er vi ved den der diskussion igen hvor mange siger: det sker og sådan er børn bare... Og der er jeg bare SÅ uenig..også med mine kollegaer...børn skal være gode ved hinanden og det kan man altså godt forlange meget tidligt at de er...og især af en, der er 5-5 1/2 år - han burde han lært det forlængst!
Aii jeg bliver helt sur
..ha ha..men jeg er også bare så træt af at opdrage på mine naboers børn lige præcis med de samme ting i øjeblikket.
Nemlig, og jeg tænkte at det ikke kunne betale sig at give lorten videre til de 2 forholdsvis unge pædagogmedhjælpere, hvis lorten skulle fatte noget som helst af det.
(ikke at de ikke gør det godt, for det gør de-pæd.medhjælperne)
Men jeg HAR hørt, når personalet prøver at fortælle nogen at det vedkommende har gjort er forkert.
Og ungerne har været fuldstændige ligeglade, da tonen (efter min mening) har været alt for blid.
Mette - SUPER SKRAP, BESTEMT & KONSEKVENT!
Anmeld