Sikke dog en SNOTUNGE!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2008

Rasmine

Jeanette skriver:

Jeg havde helt sikkert reageret som dig Mebach....eller bacon . Det kan godt være, der er gået en masse ting forud for den anden drengs handling, men at slå er simpelthen ikke en acceptabel reaktion no matter what...og slet ikke i den alder. Han skal sgu snart i skole, så han burde vide meget meget bedre....

Og så er vi ved den der diskussion igen hvor mange siger: det sker og sådan er børn bare... Og der er jeg bare SÅ uenig..også med mine kollegaer...børn skal være gode ved hinanden og det kan man altså godt forlange meget tidligt at de er...og især af en, der er 5-5 1/2 år - han burde han lært det forlængst!

Aii jeg bliver helt sur ..ha ha..men jeg er også bare så træt af at opdrage på mine naboers børn lige præcis med de samme ting i øjeblikket.

Nemlig, og jeg tænkte at det ikke kunne betale sig at give lorten videre til de 2 forholdsvis unge pædagogmedhjælpere, hvis lorten skulle fatte noget som helst af det.
(ikke at de ikke gør det godt, for det gør de-pæd.medhjælperne)
Men jeg HAR hørt, når personalet prøver at fortælle nogen at det vedkommende har gjort er forkert.
Og ungerne har været fuldstændige ligeglade, da tonen (efter min mening) har været alt for blid.

Mette - SUPER SKRAP, BESTEMT & KONSEKVENT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Kaufie

Håber da det blev nævnt overfor drengens forældre???

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Kaufie skriver:

Håber da det blev nævnt overfor drengens forældre???

Næ, det tror jeg da ikke?

Anmeld

8. december 2008

Nadi

Jeg tror måske også jeg var blevet rimelig gal i skrallen, og sagt et par ting eller to til ham knægten. Og til pædagogerne!

Tror nu heller ikke forældrene får noget at vide, hvis der bare belv trukket på skuldrene fra pædagogernes side.

Anmeld

8. december 2008

Kaufie

Det ville jeg tage en snak med pædagogerne om - måske nemmere hvis det sker igen? Det er jo trods alt forældrenes ansvar at lære deres børn hvordan man opfører sig.

Og drengen er jo gammel nok til at kunne forstå en reprimande selv om den kommer efter en dag i børnehaven - selvom pædagogerne måske selv burde have taget den med det samme..... Men det kunne de jo nok ikke nå fordi du allerede var igang

Ved sgu ikke om jeg selv havde givet drengen et møgfald..... Har aldrig stået i situationen - endnu...

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

For en måneds tid siden blev Rasmus faktisk bidt. I PANDEN!!!

Anmeld

8. december 2008

Kaufie

I panden ???? Ja, det kommer man da ikke bare til hva?

William er blevet bidt i fingeren i dp - men med til historien hører så, at han selv puttede sin finger i munden på en lidt ældre pige, der åbenbart stod med åben mund og polypper.... Så er han selv ude om det den bette....

Mette, som har et gult mærke efter sønnikes tandsæt på skulderen.

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Det værste er at Rasmus bare er uskyldigheden selv.
Jeg har endnu ikke hørt om at han bider eller slår, eller lign.

Han er jo vant til at det er Mille som styrer showet herhjemme, og at han er den lille.

Hmm...måske han ender som den vilde teenage-bisse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.