Sikke dog en SNOTUNGE!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. december 2008

Rasmine

Mens jeg gav Mille støvler og jakke på ude i gangen, i børnehaven, rendte Rasmus rundt inde på stuen ved siden af.
Pludselig stikker han i et kæmpe hyl, og kommer mega ulykkelig ud i gangen til os.
Han tager sig til panden, hvor han har et mærke efter et slag.
jeg går så ind for at se om der er nogen børn, og ser lige ryggen af én som render ind på den næste stue.
Mig og Rasmus efter ham.
Da vi kommer ind på stuen er der 3 drenge ovre i hjørnet, og 2 pædagogmedhjælpere.
Jeg går direkte hen til drengene og spørger: "Hvem har lige slået Rasmus?"
Èn af dem siger så: "Det har jeg"
Og så kan I ellers tro han fik hele turen, jeg kom vist til at være lidt grov, men hvad fanden gør man?
Pædagogmedhjælperne vidste slet ikke hvad de skulle gøre, andet end at trække på skuldrene, tror de blev ligeså bange for mig som møgungen.

Ville I ikke skælde sådan en snotunge ud?
Rasmus har et blåt mærke i panden nu, den stakkel.

Mette - TOSSET, og tilsyneladende ikke særlig pædagosisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Astrid P

HA! Så kunne han lære det...

Jeg er sgu ikke sikker på at jeg turde møde dig på en mørk aften!!!

- Astrid

Anmeld

8. december 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Mens jeg gav Mille støvler og jakke på ude i gangen, i børnehaven, rendte Rasmus rundt inde på stuen ved siden af.
Pludselig stikker han i et kæmpe hyl, og kommer mega ulykkelig ud i gangen til os.
Han tager sig til panden, hvor han har et mærke efter et slag.
jeg går så ind for at se om der er nogen børn, og ser lige ryggen af én som render ind på den næste stue.
Mig og Rasmus efter ham.
Da vi kommer ind på stuen er der 3 drenge ovre i hjørnet, og 2 pædagogmedhjælpere.
Jeg går direkte hen til drengene og spørger: "Hvem har lige slået Rasmus?"
Èn af dem siger så: "Det har jeg"
Og så kan I ellers tro han fik hele turen, jeg kom vist til at være lidt grov, men hvad fanden gør man?
Pædagogmedhjælperne vidste slet ikke hvad de skulle gøre, andet end at trække på skuldrene, tror de blev ligeså bange for mig som møgungen.

Ville I ikke skælde sådan en snotunge ud?
Rasmus har et blåt mærke i panden nu, den stakkel.

Mette - TOSSET, og tilsyneladende ikke særlig pædagosisk

BACON BACON BACON.....Måske ville jeg...MEN!

jeg vil meget gerne fortælle historien en gang mere, hvis ikke jeg har gjort det tusind gange før...

min gamle dp sagde til mig da jeg ventede chr, at jeg skulle tage mig i akt, for hvis en dag jeg kom ind på værelset og så storebror pande lillebror en, så skulle jeg lige huske at tælle til 10...
Man kan nemlig ikke vide hvad der er forgået før man kommer ind, du kan ikke vide om lillebror netop har væltet det slot som storebror har været 3 timer om at lave.

jeg mener ikke at Rasmus har ødelagt noget, men du kan ikke vide hvad der i virkeligheden forgik...huskede du at spørge lille ballademager knud om det?

lol...men sandheden er, at jeg nok også var gået berserkergang, man slår ikke på små børn!
Men hvad nu hvis Rasmus lige havde hevet hans lego ned fra hylden inden du kom ind? lol...stof til eftertanke...måske?

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Nej, jeg spurgte ikke først.
Men en 5 - 5,½ årig dreng skal bare overhovedet ikke slå en vuggestue dreng.
Og så slet ikke så hårdt som han gjorde.

Anmeld

8. december 2008

Marco2

Hej McB.

Jeg var også blevet flintrende tosset!

Havde en oplevelse med nogle børnehavebørn for noget tid siden, hvor de råbte rigtig grimme ting efter Emily. Jeg sagde også noget til dem, omend lidt mere pædagoisk, men de var bare flintrende ligeglade. Det overraskede mig meget at børn i den alder kunne være så modbydelige og samtidig så kolde overfor "den voksne". For de var sgu ligeglade med at jeg sagde noget - de fortsatte bare ufortrødent. I den situation kunne jeg sku ha' taget fat i de møgunger og rusket dem!!! Men jeg besindede mig dog........ Men ville ha' ønsket at jeg havde sagt noget mere til dem. Pisse møgunger!

Så jeg kan sgu godt forstå at du blev gal. Selvom du ikke ved hvad Rasmus evt. har lavet er det uacceptabelt at slå!

AG - hvis lunte idag er meeeget kort efter at have gået hjemme med sygt og pylret barn i 5 dage nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

8. december 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Nej, jeg spurgte ikke først.
Men en 5 - 5,½ årig dreng skal bare overhovedet ikke slå en vuggestue dreng.
Og så slet ikke så hårdt som han gjorde.

meget enig...som jeg også skrev...lol...idioten var dælme også kommet op i mig...uanset, for det er ikke fair at slå på dem som er mindre end sig selv

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

meget enig...som jeg også skrev...lol...idioten var dælme også kommet op i mig...uanset, for det er ikke fair at slå på dem som er mindre end sig selv

Det er sgu da ikke mig, som er en idiot, sloggi.
Det er sgu da skodungen, som er en idiot,

Anmeld

8. december 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Det er sgu da ikke mig, som er en idiot, sloggi.
Det er sgu da skodungen, som er en idiot,

jaaaa.....måske sådan du ser på det, herhjemme er idioten ham der dukker op når Trine forsvinder, bl.a også ham som har besat mig i weekenden, han er sådan en hisdig idiot, som jeg er røv træt af at have på slæb....

Anmeld

8. december 2008

Tikki

Jeg havde helt sikkert reageret som dig Mebach....eller bacon . Det kan godt være, der er gået en masse ting forud for den anden drengs handling, men at slå er simpelthen ikke en acceptabel reaktion no matter what...og slet ikke i den alder. Han skal sgu snart i skole, så han burde vide meget meget bedre....

Og så er vi ved den der diskussion igen hvor mange siger: det sker og sådan er børn bare... Og der er jeg bare SÅ uenig..også med mine kollegaer...børn skal være gode ved hinanden og det kan man altså godt forlange meget tidligt at de er...og især af en, der er 5-5 1/2 år - han burde han lært det forlængst!

Aii jeg bliver helt sur ..ha ha..men jeg er også bare så træt af at opdrage på mine naboers børn lige præcis med de samme ting i øjeblikket.

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Jeanette skriver:

Jeg havde helt sikkert reageret som dig Mebach....eller bacon . Det kan godt være, der er gået en masse ting forud for den anden drengs handling, men at slå er simpelthen ikke en acceptabel reaktion no matter what...og slet ikke i den alder. Han skal sgu snart i skole, så han burde vide meget meget bedre....

Og så er vi ved den der diskussion igen hvor mange siger: det sker og sådan er børn bare... Og der er jeg bare SÅ uenig..også med mine kollegaer...børn skal være gode ved hinanden og det kan man altså godt forlange meget tidligt at de er...og især af en, der er 5-5 1/2 år - han burde han lært det forlængst!

Aii jeg bliver helt sur ..ha ha..men jeg er også bare så træt af at opdrage på mine naboers børn lige præcis med de samme ting i øjeblikket.

Nemlig, og jeg tænkte at det ikke kunne betale sig at give lorten videre til de 2 forholdsvis unge pædagogmedhjælpere, hvis lorten skulle fatte noget som helst af det.
(ikke at de ikke gør det godt, for det gør de-pæd.medhjælperne)
Men jeg HAR hørt, når personalet prøver at fortælle nogen at det vedkommende har gjort er forkert.
Og ungerne har været fuldstændige ligeglade, da tonen (efter min mening) har været alt for blid.

Mette - SUPER SKRAP, BESTEMT & KONSEKVENT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.