Nyfødte... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

DenHeldige

Kofoed33 skriver:

Nogle gange kan man også finde noget i H&M. Jeg har et 6 dels sæt liggede i str 44, købt i H&M i Kolding storcenter. (som jeg faktisk overvejer meget at sælge, da tøsen tager så fint på, så sig til, hvis det er). Ellers er der nogle butkker rundt omkring mec 3 bodyer for 100 eller 120, hvor man også kan finde str 44 (der har jeg to i lyserød og en grå, igen noget jeg overvejer, at sælge).

Så hold øjne åbne eller prøv H&M hjemmeside

Har flere gange tjekket H&M, men finder kun begrænset sortiment i str 50 og endnu mindre slet ikke noget af.... Men jeg vil da helt sikker holde øje. Skal nok lige sige til hvis behovet opstår. Alt afhænger jo af hvor længe mine små piger vil blive ved med at hygge sig derinde i deres hule . Men tak for tipset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Vial

DenHeldige skriver:

Tak for dét tips - det får jeg helt sikkert brug for

Ja, jeg spiser dem stadig..flere gange om ugen

Anmeld

28. juni 2011

Nadia&Daniel

KaMa skriver:

Og lige en GODT TIP til jer kommende tvillingeforældre.

Denne her ret er SUPER SUPER SUPER god. Smager ikke af færdigret - mere som noget man kunne få på en thai-restaurant. Man varmer den bare i 6 min i microovnen. Vupti man har skøn mad. Findes i forskellige varianter.

Penang curry Chicken er min favorit (den gule). Man kan som regel få 5 for 95 kr i Føtex - kan også købes i Netto til en 20'er stykket.

Det er alletiders mad at have, når man lige skal lære at jonglere med små sultne tvillinger - og man trænger til energi og er lidt træt af rugbrød.

det smager så godt

Anmeld

28. juni 2011

Nadia&Daniel

Altså - nu er jeg ikke tvillingmor, men jeg fik selv en lille datter, og vi bruger stadig str. 62 herhjemme (og hun er 8 mdr.).. Vi havde ikke købt nok tøj - men så må man ud og shoppe lidt bagefter - og ønske sig lidt mere tøj til de dejlige drenge 

Anmeld

28. juni 2011

Vial

Nadia&Daniel skriver:

det smager så godt

Ja, det er vildt, så godt det smager - sammenholdt med, hvor let det er at tilberede.

Det er da lige før at den fortjener en tråd for sig selv. Det er da guld værd at vide, at Netto og Føtex forhandler en SÅ god ret, der er perfekt til forældre med bitte små babyer, der tager alt ens tid.

Anmeld

28. juni 2011

Nadia&Daniel

KaMa skriver:

Ja, det er vildt, så godt det smager - sammenholdt med, hvor let det er at tilberede.

Det er da lige før at den fortjener en tråd for sig selv. Det er da guld værd at vide, at Netto og Føtex forhandler en SÅ god ret, der er perfekt til forældre med bitte små babyer, der tager alt ens tid.

Jeg spiste dem ofte, da jeg arbejde i Føtex - tog ingen tid at lave (brugte ikke hele ens pause på at lave vam mad), masser af smag og man BLEV mæt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.