Nyfødte... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.178 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

twinny

Hey tøser...

Hvor mange af jeres tvillinger brugte str. 44?

Jeg aner ikk om jeg skal købe noget i den str...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

twinboys

Hey tøser...

Hvor mange af jeres tvillinger brugte str. 44?

Jeg aner ikk om jeg skal købe noget i den str...

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiit du må ikke gøre mig så bange troede sgu du havde født mand...

Du skal ikke købe noget i str. 44 hvis du ikke føder meget før termin... Str 50 med opsmøg det er super

Mine drenge brugte mindre end str. 44 de brugte hjemmesyet dukketøj...

Og str. 50 havde vi i ca. 3mdr...

Majbritt

Anmeld

25. juni 2011

twinny

twinboys skriver:

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiit du må ikke gøre mig så bange troede sgu du havde født mand...

Du skal ikke købe noget i str. 44 hvis du ikke føder meget før termin... Str 50 med opsmøg det er super

Mine drenge brugte mindre end str. 44 de brugte hjemmesyet dukketøj...

Og str. 50 havde vi i ca. 3mdr...

Majbritt

Undskyld søde... Nej ikk endnu... Alt så meget fint ud til scanning og læge. Min livmoderhals var 4,4 cm. Så chancen for at føde nu var under 0...

Okay. Så køber jeg ingenting. Men jeg har købt en del i 50.

Så det er fint?

Anmeld

25. juni 2011

twinboys

Baby-støv skriver:

Undskyld søde... Nej ikk endnu... Alt så meget fint ud til scanning og læge. Min livmoderhals var 4,4 cm. Så chancen for at føde nu var under 0...

Okay. Så køber jeg ingenting. Men jeg har købt en del i 50.

Så det er fint?

Køb ikke noget i str. 56 men spring til str. 62...

Hvilken uge er du i nu...

Anmeld

25. juni 2011

twinny

twinboys skriver:

Køb ikke noget i str. 56 men spring til str. 62...

Hvilken uge er du i nu...

okay...

uge 25.....  snart 26.....

Anmeld

25. juni 2011

twinboys

Baby-støv skriver:

okay...

uge 25.....  snart 26.....

Godt du er nået længere end jeg nåede

Anmeld

25. juni 2011

Heidi B

Hvis du får "normal" størrelse børn, så er 50 ikke stort nok... Mine var 51 lange og Jeppe vejede 3736 gr og Mikkel 3572 gr... Og de tog kun hjem i størrelse 50...

Men et godt råd er at købe flest natdragter. Mine boede i deres natdragter den første måned... Orkede ikke det der tøj, og en natdragt er bluse, bukser og strømper i et... nemt...

Vi havde enkelte sæt til når vi skulle ud, men var vi bare hjemme havde de nattøj på...

Held og lykke... det er skønt med to... Mine er nu snart 5 år, og hinandens bedste venner men også gode til at lege med andre...

Anmeld

25. juni 2011

twinny

Heidi B skriver:

Hvis du får "normal" størrelse børn, så er 50 ikke stort nok... Mine var 51 lange og Jeppe vejede 3736 gr og Mikkel 3572 gr... Og de tog kun hjem i størrelse 50...

Men et godt råd er at købe flest natdragter. Mine boede i deres natdragter den første måned... Orkede ikke det der tøj, og en natdragt er bluse, bukser og strømper i et... nemt...

Vi havde enkelte sæt til når vi skulle ud, men var vi bare hjemme havde de nattøj på...

Held og lykke... det er skønt med to... Mine er nu snart 5 år, og hinandens bedste venner men også gode til at lege med andre...

tak...

Anmeld

25. juni 2011

miinimeal

min søn brugte str 50 i knap 4 mdr, han var 51 og vejede 3420 så det er forskelligt fra baby til baby

Anmeld

25. juni 2011

twinny

alberts mor<3 skriver:

min søn brugte str 50 i knap 4 mdr, han var 51 og vejede 3420 så det er forskelligt fra baby til baby

Jaah det kan jeg godt se....

Vi har også fået en del i str. 50.... Så det håber jeg bestemt de kan passe lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.