Kom lad os malke systemet uden vi har brug for det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Noneother

tjoo, men hvordan kan det koste mindre??

der vil blive mindre papirarbejde, og su styrelsen kan jo sådan set bare checke ens cpr-nummer og så får de alle oplysninger..

omlægninger koster mere end man lige umiddelbart skulle tro, og uden at vide det nøjagtig, tror jeg godt at det kunne blive dyrere i sidste ende. Det giver jo heller ikke nødvendigvis mindre papirarbejde når det kommer til stykket. Så skal de jo bare til at ansætte ekstra til at holde styr på hvem der skal og hvem der ikke skal. Hvis der ikke er særlig mange der fravælger + de penge der så ikke bliver brugt til økonomisk vækst.

Jeg tror faktisk godt at det kunne gå hen og blive et negativt regnestykke i sidste ende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

An&Jo

Noneother skriver:

omlægninger koster mere end man lige umiddelbart skulle tro, og uden at vide det nøjagtig, tror jeg godt at det kunne blive dyrere i sidste ende. Det giver jo heller ikke nødvendigvis mindre papirarbejde når det kommer til stykket. Så skal de jo bare til at ansætte ekstra til at holde styr på hvem der skal og hvem der ikke skal. Hvis der ikke er særlig mange der fravælger + de penge der så ikke bliver brugt til økonomisk vækst.

Jeg tror faktisk godt at det kunne gå hen og blive et negativt regnestykke i sidste ende. 

tjaa jeg ved det ikke.. men jeg var enlig da jeg fik ham, og der modtog jeg ikke de der ekstra tilskud, men fik da stadig forsørger su, så flyttede jeg sammen med min nye kæreste, og pludselig her et år senere så er reglerne lavet om??

prøv og spørg om man bliver forvirret..

Anmeld

24. juni 2011

Noneother

An&Jo skriver:

tjaa jeg ved det ikke.. men jeg var enlig da jeg fik ham, og der modtog jeg ikke de der ekstra tilskud, men fik da stadig forsørger su, så flyttede jeg sammen med min nye kæreste, og pludselig her et år senere så er reglerne lavet om??

reglerne er jo så mærkeligt skruet sammen, at udfaldet ofte udelukkende afhænger af hvilken medarbejder du snakker med. Måske derfor.

Anmeld

24. juni 2011

An&Jo

Noneother skriver:

reglerne er jo så mærkeligt skruet sammen, at udfaldet ofte udelukkende afhænger af hvilken medarbejder du snakker med. Måske derfor.

du har nok ret..

men nå, jeg må hellere smutte en tur på kommunen på mandag og få det overstået så jeg kan få den su jeg har søgt, men ikke kan få endnu..

Anmeld

24. juni 2011

Noneother

An&Jo skriver:

du har nok ret..

men nå, jeg må hellere smutte en tur på kommunen på mandag og få det overstået så jeg kan få den su jeg har søgt, men ikke kan få endnu..

Lyder som en go´plan.

Anmeld

25. juni 2011

N&J

Dobbelt indlæg

Anmeld

25. juni 2011

N&J

An&Jo skriver:

Reglerne har været sådan de sidste 2 år, men om SU styrelsen rent faktisk har tjekket efter i de to år aner jeg ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.