Hvor snedige er i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Camillakn

Jamen jeg er sq nok lidt syg i hovedet, dum og hvad i ellers syntes

Eller min kæreste vidste udmærket godt at jeg ikke var på p-piller og vi havde ubeskyttet sex, så ingen stor surprise var det jo for ham at så blir man gravid. Men han havde da flere gange sagt at han gerne ville have jeg skulle begynde på p-piller. Men han kunne jo bare bruge kondom hvis han slet ikke vilde. Men det var nok Mere mit ønske end hans. Men det er nok det bedste valg nogen har truffet for ham. Han er jo overlykkelig den dag i dag . Og siger os selv at han er glad for det.

Men at man går helt bag og siger man tager p-piller men ikke gør, så skal man jo ikke være i det forhold, for så er man det kun for ens egen skyld .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Er helt enige med jer alle.. Har bare før støt på nogen der havde det i tankerne, ikke fordi de det var af ond mening men fordi de mente at deres mænd ikke ville blive klar før de stod med den posetive test!!

Nemlig, og sådan er det jo faktisk ved nogle mænd

Anmeld

28. juni 2011

Lullaby

Nope. Jeg har dog afpresset ham med tårer

Anmeld

29. juni 2011

Annette A

Er helt enig i at det ikke er i orden. Men må erkende at da jeg var yngre har jeg da prøvet på at snyde en mand, fordi jeg rigtig gerne ville have et barn. Det lykkedes dog ikke og det er jeg da glad for idag. Det kunne da have været lidt noget rod. Men var desværre noget forvirret som ganske ung og kæresterne var ikke så trofaste, så jeg ønskede bare et barn.

Men har da også måtte overtale min nuværende mand dengang vi valgte at få nr. 1 og det er rigtigt at nogen mænd skal presses lidt ekstra, da de tænker lidt for meget over det. Men i sidste ende har det været en fælles beslutning. Det skal det bestemt være, men man hører da engang imellem om nogen der "snyder" sig til det..

Anmeld

29. juni 2011

Mira0911

lisesp83 skriver:

Jeg kunne aldrig finde på at snyde min kæreste. Det skal være planlagt i fællesskab. Og et ønskebarn fra begge sider.

Lige præcis.... 

Anmeld

29. juni 2011

matryoshka

Nej, jeg ville aldrig kunne finde på det. Det er, som andre siger, helt sygt. Prøv at vend det den anden vej: hvis manden fuskede med kvindens p-piller eller prikkede hul på kondomen. Det er jo lige så slemt, men på en eller anden måder virker det ikke SÅ ondt når kvinden snyder. Eller det er måske bare mig der synes det?

Jeg har prøvet at "tvinge" kæresten til at få et barn, som vi uplanlagt havde lavet. Så det var IKKE fordi jeg havde planlagt graviditeten bag hans ryg, men jeg blev gravid ved et uheld og kunne ikke få mig selv til at få en abort. Det var meget hårdt for os - jeg gik ikke på lyserøde skyer overhoved!! og han var pænt sur. Men nu er vi begge to MEGET glade for at jeg stod ved min beslutning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.