Hvor snedige er i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.808 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Anonym trådstarter

Sad lige og læste en masse herinde og kom til at tænke på om der er nogle herinde der er så luskede at de faktisk prøver på at blive gravide uden mandes 100% accept???

Hvis i altså tør stå frem . Der kan jo være mange årsager til at nogle ville gøre det, som sagt er bare nyssgerrig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

mortil4dejligepiger

Jeg kunne ALDRIG finde på at gøre det. Mener manden har ret til/krav på at være med i beslutningen om et barn.

Anmeld

24. juni 2011

december-babyen

mortil4dejligepiger skriver:

Jeg kunne ALDRIG finde på at gøre det. Mener manden har ret til/krav på at være med i beslutningen om et barn.

Er helt enig her

Anmeld

24. juni 2011

Leonora

Altså jeg vil sige det sådan at jeg længe før min mand ønskede barn nr 2......MEN jeg havde også den tanke at der ikke kommer noget godt ud af at snyde sin partner.

Hvis et barn bliver lavet på baggrund af uærlighed så tror jeg det volder en del problemer på sigt.....

Så det bedste er jo at blive enige om at sætte en bebs i verden. Jeg vil også sige at jeg nok pressede lidt på og at han gav sig lidt før tid. Men da vi stod med den positive test var det lykke fra begge sider...og det synes jeg er vigtigt

Ved ik om du kan bruge det til noget men så kan jeg da sige GO WEEK

Anmeld

24. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Sad lige og læste en masse herinde og kom til at tænke på om der er nogle herinde der er så luskede at de faktisk prøver på at blive gravide uden mandes 100% accept???

Hvis i altså tør stå frem . Der kan jo være mange årsager til at nogle ville gøre det, som sagt er bare nyssgerrig.

Adrig om det kunne falde mig ind!! Det korte svar herfra, må være et stort nej!

Anmeld

24. juni 2011

mor 2010

jeg kunne heller aldrig finde på at gøre det, det er en stor beslutning man skal være 2 om at ta!

hvis man brændende ønsker sig et barn men ens partner ikke er med på den mener jeg der er 2 valg, enten vente på partneren vil eller også finde en ny med samme ønske om at få barn.

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

Er helt enige med jer alle.. Har bare før støt på nogen der havde det i tankerne, ikke fordi de det var af ond mening men fordi de mente at deres mænd ikke ville blive klar før de stod med den posetive test!!

Anmeld

24. juni 2011

Leonora25

Ville heller ikke kalde det snedigt, men nærmere stærkt egoistisk! Kunne aldrig finde på det og jeg synes det er så forkert!

Anmeld

24. juni 2011

lisesp83

Jeg kunne aldrig finde på at snyde min kæreste. Det skal være planlagt i fællesskab. Og et ønskebarn fra begge sider.

Anmeld

28. juni 2011

Mick

Jeg ville gå som lagt til at kalde det sygt at snyde sin partner med sådan noget. Ej jeg kan sku ikke rigtig sige noget pænt om kvinder der gør sådan noget. Jeg ville selv som mand springe i luften over sådan noget. Jeg ved godt at man er to til tango, men det skal også være på et Fair grundlag ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.