wow..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

signe.

Babyklar skriver:

hold da kæft - 5mdr `? .. hvordan kunne du holde det ud ? - var du der ikk alene på en mor barn stue `? ..

rigtig hårdt.. næ, for hasse lå jo på NEO, så vi var ikke engang sammen.. kun de sidste 2 uger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

2babygirls

signe. skriver:

hihi, har faktisk ikke taget billeder af maven overhovedet..

SIGNE !! !! !! Kan du SÅ komme igang... tænk at lillebror slet ikke får set sin egen hule... altså altså!!!

Anmeld

24. juni 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

SIGNE !! !! !! Kan du SÅ komme igang... tænk at lillebror slet ikke får set sin egen hule... altså altså!!!

okay okay okay, bøjer mig i støvet

Anmeld

24. juni 2011

2babygirls

signe. skriver:

okay okay okay, bøjer mig i støvet

Og så linker du lige hvis min blinde øje ikke opdager det inden det dårlige øje

Anmeld

24. juni 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Og så linker du lige hvis min blinde øje ikke opdager det inden det dårlige øje

det kan du tro jeg gør

Anmeld

24. juni 2011

misslea

signe. skriver:

KUN 10 uger til at det er "tilladt" at Lillebror kommer ud til os det er helt ubeskriveligt at kunne sige at jeg nu er i uge 27+0.. wow hvor er det skønt!!!!!

Ville ikke så meget med dette indlæg, men at jeg er så langt henne gør bare min fredag ENDNU bedre, selvom jeg er halvsyg med snot, hovedpine og bare generelt utilpashed...

Ååårrrhh hvor er det bare SKØØØØNT søde!!!!

Og shiiit mand.... tænk at du allerede er nået helt til 27. uge!!! Det er vildt!!!

Glæææder mig til at se jeres lille baby-boy, når han kommer ud....

Anmeld

24. juni 2011

Moar2011

signe. skriver:

rigtig hårdt.. næ, for hasse lå jo på NEO, så vi var ikke engang sammen.. kun de sidste 2 uger..

det gjorde storm også men han blev hurtg stærk .. men så måtte vi få ham med på hotellet, og jeg fik en mor barn stue den sidste uge

Anmeld

25. juni 2011

signe.

Babyklar skriver:

det gjorde storm også men han blev hurtg stærk .. men så måtte vi få ham med på hotellet, og jeg fik en mor barn stue den sidste uge

dejligt... Hasse slap først sit iltbehov, 2,5 uge inden vi blev udskrevet.. så han var lænket til NEO..

Anmeld

25. juni 2011

signe.

misslea skriver:

Ååårrrhh hvor er det bare SKØØØØNT søde!!!!

Og shiiit mand.... tænk at du allerede er nået helt til 27. uge!!! Det er vildt!!!

Glæææder mig til at se jeres lille baby-boy, når han kommer ud....

jaaaaaaaaaaaaa, det så dejligt.. og ja det vildt så stærkt tiden går.. glæder mig også til at vise ham frem om 10-13 ugers tid

Anmeld

25. juni 2011

Moar2011

signe. skriver:

dejligt... Hasse slap først sit iltbehov, 2,5 uge inden vi blev udskrevet.. så han var lænket til NEO..

ja, så er der ikke meget at gøre  - de sagde også at storm var hurtig fremme i skoen, han smed den et døgn efter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.