wow..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

signe.

Babyklar skriver:

griner, som du dog kan fortælle det - nået kun selv at være gravid til 33+3 .. så du må føle dig enorm snydt, når jeg føler mig lidt snydt hihi ..

Jamen det bliver jo rigtig spændende

hehe..

Jep følte mig virkelig snydt, plus jeg havde 2 tætte veninder som jeg fulgtes lidt med i graviditeten.. og de kom jo med deres dejlige unger, mens jeg stadig var indlagt og ikke engang kunne tage min baby op til mig.. var glad på deres vejne, men det var sindsygt hårdt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Moar2011

signe. skriver:

hehe..

Jep følte mig virkelig snydt, plus jeg havde 2 tætte veninder som jeg fulgtes lidt med i graviditeten.. og de kom jo med deres dejlige unger, mens jeg stadig var indlagt og ikke engang kunne tage min baby op til mig.. var glad på deres vejne, men det var sindsygt hårdt...

kan heelt klart godt følge dig på det punkt - hvor længe var i indlagt ? .. kan huske vi var indlagt i 17dage og imellem tiden var der os en bekendt der fødte dagen efter mig, og tog hjem 2dage efter .. suk det ville man os bare gerne selv den gang ..

Anmeld

24. juni 2011

signe.

Babyklar skriver:

kan heelt klart godt følge dig på det punkt - hvor længe var i indlagt ? .. kan huske vi var indlagt i 17dage og imellem tiden var der os en bekendt der fødte dagen efter mig, og tog hjem 2dage efter .. suk det ville man os bare gerne selv den gang ..

vi var indlagt i 5 måneder.. og ja, det var ikke sjovt at se dem der skulle hjem, og som bare så, så glade ud... alle dem jeg var indlagt samtidig med, kom også hjem før mig selvom de have født laaaaaang tid efter mig.. men det var jo også en bette en vi fik hehe..

Anmeld

24. juni 2011

2babygirls

signe. skriver:

KUN 10 uger til at det er "tilladt" at Lillebror kommer ud til os det er helt ubeskriveligt at kunne sige at jeg nu er i uge 27+0.. wow hvor er det skønt!!!!!

Ville ikke så meget med dette indlæg, men at jeg er så langt henne gør bare min fredag ENDNU bedre, selvom jeg er halvsyg med snot, hovedpine og bare generelt utilpashed...

Nej hold da op hvor tiden løber
Inden jeg får vendt mig op og kigget på klokken skriver du at du er nået termin

Anmeld

24. juni 2011

Hvem?

Det SÅ fedt, søde

Hele familie krydser fortsat for en alm. graviditet

Weeehiiii

Anmeld

24. juni 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Nej hold da op hvor tiden løber
Inden jeg får vendt mig op og kigget på klokken skriver du at du er nået termin

hihi, ja det går pænt stærkt haha, ja, lige pludselig er det den 23 sep

Anmeld

24. juni 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Det SÅ fedt, søde

Hele familie krydser fortsat for en alm. graviditet

Weeehiiii

årh tak  det varmer

Anmeld

24. juni 2011

Moar2011

signe. skriver:

vi var indlagt i 5 måneder.. og ja, det var ikke sjovt at se dem der skulle hjem, og som bare så, så glade ud... alle dem jeg var indlagt samtidig med, kom også hjem før mig selvom de have født laaaaaang tid efter mig.. men det var jo også en bette en vi fik hehe..

hold da kæft - 5mdr `? .. hvordan kunne du holde det ud ? - var du der ikk alene på en mor barn stue `? ..

Anmeld

24. juni 2011

2babygirls

signe. skriver:

hihi, ja det går pænt stærkt haha, ja, lige pludselig er det den 23 sep

Ja det gør.... og synes ikke jeg er faldet over babyhulen endnu ??? har du slet ikke pralet af den endnu ????

Anmeld

24. juni 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Ja det gør.... og synes ikke jeg er faldet over babyhulen endnu ??? har du slet ikke pralet af den endnu ????

hihi, har faktisk ikke taget billeder af maven overhovedet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.