wow..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.825 visninger
35 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

signe.

KUN 10 uger til at det er "tilladt" at Lillebror kommer ud til os det er helt ubeskriveligt at kunne sige at jeg nu er i uge 27+0.. wow hvor er det skønt!!!!!

Ville ikke så meget med dette indlæg, men at jeg er så langt henne gør bare min fredag ENDNU bedre, selvom jeg er halvsyg med snot, hovedpine og bare generelt utilpashed...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

lisesp83

Hvor er det fedt . Selvom du er sløj

God bedring

Anmeld

24. juni 2011

lukasmor

signe. skriver:

KUN 10 uger til at det er "tilladt" at Lillebror kommer ud til os det er helt ubeskriveligt at kunne sige at jeg nu er i uge 27+0.. wow hvor er det skønt!!!!!

Ville ikke så meget med dette indlæg, men at jeg er så langt henne gør bare min fredag ENDNU bedre, selvom jeg er halvsyg med snot, hovedpine og bare generelt utilpashed...

Hvor skønt håber tiden går hurtigt

Og god bedring

Anmeld

24. juni 2011

Moar2011

hvor er det skønt at læse.. i har vel været nervøs for at det samme sku ske som med Hasse ikk ? - hvad skal lillebror så hedde `? - synes Hasse er et fedt navn ..

Anmeld

24. juni 2011

signe.

lisesp83 skriver:

Hvor er det fedt . Selvom du er sløj

God bedring

ja, det er rigtig dejligt, at kunne sige jeg er nået til der hvor jeg er og jep, den følelse overskygger facten at jeg er syg.. min kæreste har dog taget Hasse helt formiddagen, så jeg kunne sove lidt, skønt.. og det hjlap..

Anmeld

24. juni 2011

signe.

Lukasmor skriver:

Hvor skønt håber tiden går hurtigt

Og god bedring

mange tak, og ja det håber vi også

Anmeld

24. juni 2011

signe.

Babyklar skriver:

hvor er det skønt at læse.. i har vel været nervøs for at det samme sku ske som med Hasse ikk ? - hvad skal lillebror så hedde `? - synes Hasse er et fedt navn ..

jo det har vi nemlig Så det er bare skønt at jeg allerede nu er 3 uger "over tid", og det ser stadig fint ud det hele huha, navnet er vi sleeeeet ikke enige om endnu.. men hva.... skal babyen ikke også bare senest navngives ½ år efter fødslen hehe? så må han hedde Lillebror det første stykke tid..

tak, vi er også rigtig glade for det navn - han kunne ikke hedde andet!

Anmeld

24. juni 2011

Moar2011

signe. skriver:

jo det har vi nemlig Så det er bare skønt at jeg allerede nu er 3 uger "over tid", og det ser stadig fint ud det hele huha, navnet er vi sleeeeet ikke enige om endnu.. men hva.... skal babyen ikke også bare senest navngives ½ år efter fødslen hehe? så må han hedde Lillebror det første stykke tid..

tak, vi er også rigtig glade for det navn - han kunne ikke hedde andet!

kan godt forstå dig - os bare det og prøve at være gravid noget mere - hvis man kan sige sådan - heh kender det godt, min søn kan heller ikke hedde andet ..

os derfor jeg er nys, for det må være ligeså et fedt navn

Anmeld

24. juni 2011

signe.

Babyklar skriver:

kan godt forstå dig - os bare det og prøve at være gravid noget mere - hvis man kan sige sådan - heh kender det godt, min søn kan heller ikke hedde andet ..

os derfor jeg er nys, for det må være ligeså et fedt navn

Jo det er dejligt at rende rundt med en rigtig mave nu hehe.. sidst lignede jeg jo bare en der rendte lidt for ofte på Mac hehe..

faktisk de navne vi sådan er lidt henne i, er faktisk ret almindelige.. men ja vi er slet ikke enige, så nu må vi jo se hehe..

Anmeld

24. juni 2011

Moar2011

signe. skriver:

Jo det er dejligt at rende rundt med en rigtig mave nu hehe.. sidst lignede jeg jo bare en der rendte lidt for ofte på Mac hehe..

faktisk de navne vi sådan er lidt henne i, er faktisk ret almindelige.. men ja vi er slet ikke enige, så nu må vi jo se hehe..

griner, som du dog kan fortælle det - nået kun selv at være gravid til 33+3 .. så du må føle dig enorm snydt, når jeg føler mig lidt snydt hihi ..

Jamen det bliver jo rigtig spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.