Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
as84 skriver: tror det er fint med 3 gange de hænger alene på et billed og er grå med hvide blomster, men den kan godt du sammen ikk? i farven tænker jeg og er det pænt med forgyldt?
tror det er fint med 3 gange
de hænger alene på et billed og er grå med hvide blomster, men den kan godt du sammen ikk? i farven tænker jeg og er det pænt med forgyldt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofia24 skriver: Nu er jeg HELT ÆRLIG! Jeg synes sølv og grå går bedst sammen, både til armbåndet og vedhænget/øreringene...
Nu er jeg HELT ÆRLIG! Jeg synes sølv og grå går bedst sammen, både til armbåndet og vedhænget/øreringene...
det var også min tanke... det var bare jeg tænkte min vielsesring er guld og bruger mest armbånd på den hånd, men det er nok pænest med sølv. hva siger du så af pris med porto?
tak fordi du er ærlig
as84 skriver: det var også min tanke... det var bare jeg tænkte min vielsesring er guld og bruger mest armbånd på den hånd, men det er nok pænest med sølv. hva siger du så af pris med porto? tak fordi du er ærlig
viser det lige til min mand og hører hva han synes
as84 skriver: viser det lige til min mand og hører hva han synes
Maria. skriver: Hej Jeg vil gerne købe de øreringe nederst, nr. 2 fra venstre (perle farvede). Og de hvide med røde blomster og guld krog
Hej Jeg vil gerne købe de øreringe nederst, nr. 2 fra venstre (perle farvede). Og de hvide med røde blomster og guld krog
Lulle. skriver: Hej. Jeg vil gerne købe et mørkegråt armbånd dom skal gå tre gange rundt. Ville gerne ha led på. Men har du billeder af nogen jeg kan se?
Hej. Jeg vil gerne købe et mørkegråt armbånd dom skal gå tre gange rundt. Ville gerne ha led på. Men har du billeder af nogen jeg kan se?
det er godkendt men jeg må vente til d.20 for har ikke penge nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128