Øreringe, ørestikker og armbånd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. juli 2011

as84

Sofia24 skriver:

Er ikke helt med på hvad du mener...

Jeg køber materialer og laver armbåndene Du kan også købe et armbånd uden vedhæng...

er armbånd købt færdige uden vedhæng eller har du ågså selv lavet det? jeg har et i sort og et i lilla men vil rigitg gerne have et i gråt. har du ørehænger i samme farve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Sofia24

as84 skriver:

er armbånd købt færdige uden vedhæng eller har du ågså selv lavet det? jeg har et i sort og et i lilla men vil rigitg gerne have et i gråt. har du ørehænger i samme farve?

Jeg køber skindet og laver så selv armbåndet med lås, evt charms osv...
Jeg har sølv-grå perler til øreringe

Anmeld

8. juli 2011

as84

Okay er ret nysgerig... Kan du lave det grå med forgyldt lås? Og de grå ørehænger med blomster på matcher de i den grå farve? Og igen kan de laves i forgyldt? Ved du hva det koster at sende?

Anmeld

8. juli 2011

Sofia24

as84 skriver:

Okay er ret nysgerig... Kan du lave det grå med forgyldt lås? Og de grå ørehænger med blomster på matcher de i den grå farve? Og igen kan de laves i forgyldt? Ved du hva det koster at sende?

Armbåndet kan jeg sagtens lave med forgyldt lås ingen problem!

Og de grå med blomster (øreringe) det er dem fra den anden annonce ikke? Dem kan jeg også sagtens lave i forgyldt!

Anmeld

8. juli 2011

Sofia24

as84 skriver:

Det vil koste 8 kr at sende de 2 ting! og 6 kr som b-brev - så det er ikke så dyrt

Anmeld

8. juli 2011

as84

findes der nogen vedhæng som er magen til ørehængerne? eller noget andet der ku du til? er armbåndet standart længde?

Anmeld

8. juli 2011

Sofia24

as84 skriver:

findes der nogen vedhæng som er magen til ørehængerne? eller noget andet der ku du til? er armbåndet standart længde?

Jeg laver armbåndet så det passer til dig - så du måler dit håndledsmål for mig og siger om du vil have armbåndet til at sidde tæt eller lidt løst og så laver jeg det

Jeg kan lave en af perlerne magen til ørehængerne til et vedhæng til armbåndet hvis du synes det? Så passer det i hver fald sammen

Anmeld

8. juli 2011

as84

okay super

hva ska du så have ialt med porto for de 2 ting i forgyldt med et led?

Anmeld

8. juli 2011

Sofia24

as84 skriver:

okay super

hva ska du så have ialt med porto for de 2 ting i forgyldt med et led?

Jeg skal lige vide hvor mange gange armbåndet skal gå rundt om dit håndled?
Det grå på billedet går 4 gange rundt, men hvis jeg laver det til 3 gange kan dit vedhæng være "i midten" du ved
Og hvilken perle er det helt bestemt vi snakker om?

Anmeld

8. juli 2011

as84

Sofia24 skriver:

Jeg skal lige vide hvor mange gange armbåndet skal gå rundt om dit håndled?
Det grå på billedet går 4 gange rundt, men hvis jeg laver det til 3 gange kan dit vedhæng være "i midten" du ved
Og hvilken perle er det helt bestemt vi snakker om?

tror det er fint med 3 gange

de hænger alene på et billed og er grå med hvide blomster, men den kan godt du sammen ikk? i farven tænker jeg og er det pænt med forgyldt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.