Har I alle fået et liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Har ikke noget liv Skriver projekt og må slet ikke være herinde. Har mit mutter siddende i sofaen med en film, mens jeg er lænket til computeren og skrivningen. Glæder mig til at få mit liv - og mere tid til baby.dk - til februar.

Line - ynkelig og træt

PS. Heldigvis har jeg chokolade

HUsk nu at du har en indlagt pause den 21.decewmber... det skal der sgu være plads til!!

Marie - med barn på armen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2008

Lise

Jeg har haft lidt et liv i denne uge - faen, det har været skønt!

Min mutti kom i onsdags, og tog afsted igår aftes. Torsdag sørgede hun for at aflevere og hente Simon, og jeg kunne få lov at blive længe på jobbet og deltage i en af årets store begivenheder i virksomheden: Andebanko! Vandt dog ikke andet end en sidegevinst, men det var sjow og der var glögg Og æbleskiver
Og fredag sov jeg en time over, men pga. min søde mor, der sprang op og tog Simon, så kom jeg kun afsted ti min senere end jeg skulle have været. Hun afleverede og hentede igen - og mens Simon var i vuggeren havde jeg sendt hende til Katvig lagersalg Der var dog ikke meget at komme efter, men det blev til en bluse og et sæt sengetøj.. På hendes opfordring gik Christian og jeg ud og spiste god mad og drak os fulde (noget vi selv fandt på fredag aften, mens hun passede Simon. Det trængte vi til - sådan en aften der kun var vores..
Igår havde jeg tømmermænd! Kom dog alligevel op kl 7, men det var mest min mor der passede Simon... Da han skulle sove til middag tog mor og jeg ind til København, og farmand var hjemme med Simon. Vi fik lynhurtigt brugt en masse penge; jeg fik en ny frakke, et par dejlige vinterstøvler, en tunika og en cardigan og Simon fik et par bukser, et par ecco-vinterstøvler og to bluser... Betalte selv tunika og Ecco-støvler (sidstnævnte på ophørsudsalg), og resten var noget mor syntes vi skulle ha.. Øjj, hun er god at shoppe med!!!!

Idag står den på afslapning... Simon har sovet over to timer (mon han ikke snart vågner?), Christian er til ishockey og jeg sidder med benern oppe og spiser bolscher..

Og ja, Line - du har af lige at finde tid til en pause d. 21. december... Uhh, jeg glæder mig...to uger igen

Anmeld

7. december 2008

Loggidut

ja jeg har masser af liv, forkert liv...alt her i huset funker efterhånden ikke...og jeg er ved at være træt af det, jeg kan da bare begynde fra en ende af!

vores tørretumbler bliver ved med at cutte for strømmen, og den har jeg så slåsset med i nogle dage! Nu har jeg så fundet ud af at det er fordi den ikke smider alt vandet op i vandbeholderen, men ned i bunden af maskinen, så der skal den store riste hives ud efter hver eneste tumbling, og alt vandet tørres op, inden jeg kan køre næste maskine...

vores vandhaner både den på første sal, og den på wcét på det store toilet er i uorden, så nu er de begge skildt af i atomer for at finde en løsning...

propperne til selve vasken er ikke sat ordentlig fast så dem skal jeg også til at kigge på

vores bil varmer ikke ordentlig, så der er pisse koldt når vi sidder i den, desuden har den en mani med at vil gå ud...jeg er så pisse træt af at alt hænger i laser, og man skal bruge en krig på dumme banale ting herhjemme...øv, jeg er bare ved at være negativ over det, jeg burde få pyntet op til jul på badeværelset, men jeg gider simpelthen ikke når det hænger i laser...

øv, det her er bare et ordentlig brokindlæg, men lige nu er jeg altså pisse træt af det hele, og jeg har bare mest lyst til at kyle julen af pommeren til...i år skal vi sidde i køkkenet, med træ og hele molevitten, for stuen flyder i vores seng og rod i det hele taget...

aj jeg skal bare af med noget rasende galde, for det her har bare været den værste weekend ever...manden var til julefrokost i fredags, ham er jeg fandme også godt lunken på...efter 14 stive timer havde jeg stadig ikke hørt en skid fra ham, og faktisk var det min plan at finde en barnepige og tage ind og hive ham med til noget livemusik, når nu julefrokosten var ved at ebbe ud, så da jeg skrev om de hyggede sig, og jeg ville ønske jeg var med, hørte jeg bare intet...og jeg hørte først noget da han skulle til at hjem, så hele fredagen snakkede vi ikke sammen, og hele lørdagen sov han, og i dag er det godt nok begrænset hvad vi har talt! så ja jeg er pist off i de her dage, og har slet ikke lyst til at smitte i andre med mit brok...sorry, nu gør jeg det alligevel.
det er sgu bare træls når jeg ved han normalt kontakter mig hele tiden når han er til fester, og pludselig får man ikke et livstegn i 14 skide timer! øv hjeg synes han er fej!

brok nrok brok...tror bare jeg skal gå ned og glo på mit lorte lokum igen, og se om ikke jeg kan få noget til at virke der

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Lise skriver:

Jeg har haft lidt et liv i denne uge - faen, det har været skønt!

Min mutti kom i onsdags, og tog afsted igår aftes. Torsdag sørgede hun for at aflevere og hente Simon, og jeg kunne få lov at blive længe på jobbet og deltage i en af årets store begivenheder i virksomheden: Andebanko! Vandt dog ikke andet end en sidegevinst, men det var sjow og der var glögg Og æbleskiver
Og fredag sov jeg en time over, men pga. min søde mor, der sprang op og tog Simon, så kom jeg kun afsted ti min senere end jeg skulle have været. Hun afleverede og hentede igen - og mens Simon var i vuggeren havde jeg sendt hende til Katvig lagersalg Der var dog ikke meget at komme efter, men det blev til en bluse og et sæt sengetøj.. På hendes opfordring gik Christian og jeg ud og spiste god mad og drak os fulde (noget vi selv fandt på fredag aften, mens hun passede Simon. Det trængte vi til - sådan en aften der kun var vores..
Igår havde jeg tømmermænd! Kom dog alligevel op kl 7, men det var mest min mor der passede Simon... Da han skulle sove til middag tog mor og jeg ind til København, og farmand var hjemme med Simon. Vi fik lynhurtigt brugt en masse penge; jeg fik en ny frakke, et par dejlige vinterstøvler, en tunika og en cardigan og Simon fik et par bukser, et par ecco-vinterstøvler og to bluser... Betalte selv tunika og Ecco-støvler (sidstnævnte på ophørsudsalg), og resten var noget mor syntes vi skulle ha.. Øjj, hun er god at shoppe med!!!!

Idag står den på afslapning... Simon har sovet over to timer (mon han ikke snart vågner?), Christian er til ishockey og jeg sidder med benern oppe og spiser bolscher..

Og ja, Line - du har af lige at finde tid til en pause d. 21. december... Uhh, jeg glæder mig...to uger igen

ORV, Lise.
I har da haft et par super dage med Momse, hva!
Lækkert at komme ud og bare hygge.
Og så al den shopping.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.