Har I alle fået et liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. december 2008

Astrid P

Eller hvorfor er her så stille...Jeg sidder med en eventyrfilm i baggrunden og en sovende mand på sofaen ved siden af mig. Total Hr. og Fru Danmark hygge er der dømt - jeg tror sgu lige jeg skal have en lille kop kaffe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2008

Helle30

Liv og liv... Jeg har jo annonceret, at jeg er gået på barsel, og at jeg derfor vil være lidt mere at finde herinde. Jeg sidder lige og leger lidt med Picasa (billedbehandling) men tror snart, jeg vil gå i seng. Sofie er sådan lidt hosteagtig, så der er vist ingen grund til at spille overmodig og holde fest foran pc-en, hvis resten af natten bliver afbrudt af hosteri. Problemet er bare, at jeg også selv hoster, så hvis jeg smutter op i seng, risikerer jeg bare at vække både hende og manden. Han startede ellers aftenen ligesom din (sovende på sofaen) men er netop gået i seng.
Jeg vil lige se en sidste omgang nyheder på News - og hey! der er faktisk sket noget nyt, ser jeg. Svindleren Bagger er blevet anholdt i Californien.
Nå, bare lidt pladder herfra - men jeg er her altså.

- Helle

Anmeld

6. december 2008

Astrid P

WHÅRT, har de nupset ham...
Må straks skifte over på DR Update!

Anmeld

6. december 2008

Astrid P

Nå, der er sgu ikke meget update over den kanal... Men på DR's hjemmeside står der da at han er anholdt. Vildt nok!

Anmeld

6. december 2008

Helle30

Så vidt jeg forstår, har han meldt sig selv og fortalt, at han er blevet tvunget til al sin kriminalitet med trusler mod ham og hans familie.
Nå, jeg tror jeg hopper i dynerne og følger med i morgen. De ved alligevel ikke så meget før i morgen sikkert.

- Helle

Anmeld

6. december 2008

Astrid P

Sov godt, Helle... Og tak for news!

Anmeld

6. december 2008

Nadi

Ja jeg har i mit liv været til fødselsdag hos min svigerinde og hendes kæreste. Det var smadder hyggeligt, som det altid er Men jeg har glædet mig til at komme hjem til jer

Anmeld

6. december 2008

Astrid P

Nadi skriver:

Ja jeg har i mit liv været til fødselsdag hos min svigerinde og hendes kæreste. Det var smadder hyggeligt, som det altid er Men jeg har glædet mig til at komme hjem til jer

Der sker ellers ikke en skid her!

Anmeld

6. december 2008

Nadi

Astrid P skriver:

Der sker ellers ikke en skid her!

Nej det kan jeg ligesom se på det hele. Men jeg skal nu også snart i seng, for hvis Ollie sover lige så dårligt som han har gjort de sidste par nætter så skal jeg skynde mig at få noget søvn imens jeg kan!!

Anmeld

6. december 2008

linemus

Har ikke noget liv Skriver projekt og må slet ikke være herinde. Har mit mutter siddende i sofaen med en film, mens jeg er lænket til computeren og skrivningen. Glæder mig til at få mit liv - og mere tid til baby.dk - til februar.

Line - ynkelig og træt

PS. Heldigvis har jeg chokolade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.