Positiv g-test - gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

MLT

Jeg er også selv imod abort, så jeg synes helt klart, at I skal beholde det!  De får rigtig meget glæde af hinanden .... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Sillebob

Christina Haase skriver:

Ja som overskriften siger er jeg så gravid igen. Det kommer som lidt af et chok for os begge ..

Vi har i forevejen en datter på 8 måneder, som trives.

Jeg vil personligt selv gerne beholde barnet, men manden mener det er for tidligt. problemet er bare jeg er meget imod aborter og kan ikke få mig selv til det. Hvad er jeres mening.

Hej

Tillykke med den positive test.

Jeg har selv staaet lidt i samme situation - foerst bestilte jeg tid til en abort for mente bare ikke at jeg kunne overskue 2 boern paa saa kort tid, men det foeltes bare ikke rigtigt og idag venter vi spaendt paa at nr 2 skal komme til verden.

Jeg valgte at faa barnet og har helt sikkert ikke fortrudt - selvom det helt sikkert bliver haardt. Men jeg tror at jeg alligevel ville taenke paa at faa nr 2 nu hvor den "store" er blevet stoerre. Saa hvis I har finanserne og overskuddet.... saa synes jeg I skal faa en bebs mere

Held og lykke

Knus fra Sille

Anmeld

24. juni 2011

Ranarupta

Christina Haase skriver:

Ja som overskriften siger er jeg så gravid igen. Det kommer som lidt af et chok for os begge ..

Jeg vil personligt selv gerne beholde barnet, men manden mener det er for tidligt. problemet er bare jeg er meget imod aborter og kan ikke få mig selv til det. Hvad er jeres mening.

Jeg forstår dig godt. 

Har I beskyttet jer? (Jeg går ud fra, at manden godt ved, at der kan komme et barn ud af ubeskyttet sex?)

Tænk på, at det jo altså ikke er her og nu, at der kommer endnu et barn - men om 8-9 mdr's tid  

Anmeld

24. juni 2011

Carina1977

Christina Haase skriver:

Der er vist ingen tvivl der

Det er dig der skal leve med valget, din krop....så det er helt bestemt et valg du personligt selv skal tage. Selvfølgelig er det en god ide at du vender det med din kæreste/mand, og at i får snakket det godt igennem, men i sidste ende, er et jo dit valg

Hvordan har han det med det, hvis nu du vælger at bevare graviditeten?

Anmeld

25. juni 2011

Musen5

Tillykke...

Personligt ville jeg ALDRIG få en abort igen. Har fået en og gør det ALDRIG igen. Det er så oxo derfor jeg venter nr 4 til trods for div forholdsregler.

/Mette 35+6

Anmeld

27. juni 2011

Christina Haase

Lige en lille opdate herfra

Har været på skejby idag  til undersøgelse, jeg er i uge 5 mente hun men er ikke sikker. & Jeg BEHOLDER barnet

Anmeld

27. juni 2011

Ranarupta

Christina Haase skriver:

Lige en lille opdate herfra

Har været på skejby idag  til undersøgelse, jeg er i uge 5 mente hun men er ikke sikker. & Jeg BEHOLDER barnet

Tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.