Positiv g-test - gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Christina Haase

Mange tak for alle jeres svar.

Jeg er selv meget modstand af abort, og føler ikke for at få det fjernet - ville aldrig kunne tilgive mig selv for det , jeg er meget opsat på at beholde det. MAnden siger bare det os til mig, så der er ikke meget hjælp at hente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

lykkekevin

også et forsigtig tillykke her fra

jeg blev selv gravid blodt 4 mdr efter den første er født slet ikke planlag på nogen måder

idag er jeg så glad for det de elsker hinanden over alt på denne jord og har så meget glæde af hinanden selv om kevin kun er 8 mdr og hun er lige knap 2..

jeg vil som sådan ikke sige det er hårdt for jeg har to børn der bare sover igennem har de begge gjort ind de var 5 uger kevin har aldrig været syg (har dor for første gang feber i dag)

så jeg ville sog go for det og de får stor glæde af hinanden og de har i nu 4 mdr spiset på samme tidspunkt og sovet på samme tidspunkt til middag osv rigtig dejlig 

Anmeld

24. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja som overskriften siger er jeg så gravid igen. Det kommer som lidt af et chok for os begge ..

Vi har i forevejen en datter på 8 måneder, som trives.

Jeg vil personligt selv gerne beholde barnet, men manden mener det er for tidligt. problemet er bare jeg er meget imod aborter og kan ikke få mig selv til det. Hvad er jeres mening.

Tillykke. Synes i skal beholde barnet. I skal nok klare det, selv om det ikke var helt planlagt, og når de næste 8-9 mdr. er gået, så er jeres datter jo også blevet lidt større. Så mon ikke det går! Tror også du vil fortryde det, hvis du ikke lytter til din overbevisning. At manden siger det er op til dig, tyder på at han blot er lidt forskrækket over det!  

Anmeld

24. juni 2011

CamiRon

Jeg blev gravid med nr. 2 da nr. 1 var 10 mdr. gammel. Planlagt, godt nok.  Nu er nr. 1 lige blevet 2 år og nr. 2 er 5 mdr. Allerede nu har de SÅ meget glæde af hinanden og grundet den lille aldersforskel har der ikke været det mindste jalouxi fra den stores side. Hun glemte i løbet af et par uger at hun har været enebarn.

Jeg tror aldrig du vil fortryde det hvis I beholder den lille spire og det tror jeg heller ikke manden vil.

Et forsigtigt tillykke med spiren - jeg følger med i tråden så jeg kan følge jeres beslutning.

Skriv hvis du har spørgsmål.

Anmeld

24. juni 2011

henh01

hej

jeg har selv en dreng på 7 mdr og ville aldrig selv planlægge en ny graviditet så hurtigt, meeeen blev jeg gravid så ville jeg klart beholde barnet

Men det er jo i og for sig ret så ligemeget hvad vi andre mener, tror og siger - du skal følge dit hjerte.

Anmeld

24. juni 2011

Mira0911

Jeg vil også beholde barnet... 

Håber I finder ud af det sammen... 

Et forsigtig tillykke... 

Anmeld

24. juni 2011

chael

Christina Haase skriver:

Ja som overskriften siger er jeg så gravid igen. Det kommer som lidt af et chok for os begge ..

Jeg vil personligt selv gerne beholde barnet, men manden mener det er for tidligt. problemet er bare jeg er meget imod aborter og kan ikke få mig selv til det. Hvad er jeres mening.

Det er jo noget i skal være enige om. Det ville jo også være super surt, hvis han skred, fordi det blev ham for meget.

Men i har jo et fælles ansvar og JA, det bliver muligvis skide hårdt når der ikke er så langt imellem dem, men mange får jo børn med kort mellemrum.

Så tyg lidt på det, lad ham vænne sig til tanken og snak om det stille og roligt.

Jeg er hverken for eller imod og forstå udemærket hvis i vælger det ene frem for det andet, på alle måder

Pøj pøj med beslutningen.

*Camilla 26+2, med nummer 3

Anmeld

24. juni 2011

Kløver

Synes helt klart det udelukkende skal være jeres beslutning, om i har penge, overskud, plads muligheder osv

Men selv ville jeg nok have meget svært ved at gennemføre en abort

Håber i finder den rigtige løsning for jer

Anmeld

24. juni 2011

Hvem?

Christina Haase skriver:

Tillykke, eller hva man nu siger, når i ikke er enige.

Jeg har set to drenge meeeget tæt på hinanden, begge fra 2010, Men ikke tvillinger, der ska meget energi og overskud til, men jeg syntes det er perfekt,

I ska lytte til jer selv og ingen andre, de kan ikke give jer svaret, de store spørgsmål er vel om i har overskud, lyst, råd o.s.v.

Rigtig mange gange held og lykke - og håber på den update

Anmeld

24. juni 2011

Shibby

I bliver nødt til at være enige om hvad der skal ske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.