Positiv g-test - gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.112 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Christina Haase

Ja som overskriften siger er jeg så gravid igen. Det kommer som lidt af et chok for os begge ..

Vi har i forevejen en datter på 8 måneder, som trives.

Jeg vil personligt selv gerne beholde barnet, men manden mener det er for tidligt. problemet er bare jeg er meget imod aborter og kan ikke få mig selv til det. Hvad er jeres mening.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

B&J

et forsigtigt tillykke med den positive test..

og jeg ville beholde barnet jeg kunne aldrig finde på at få en abort

Anmeld

24. juni 2011

dukke

Christina Haase skriver:

Ja som overskriften siger er jeg så gravid igen. Det kommer som lidt af et chok for os begge ..

Jeg vil personligt selv gerne beholde barnet, men manden mener det er for tidligt. problemet er bare jeg er meget imod aborter og kan ikke få mig selv til det. Hvad er jeres mening.

Jeg synes du skal beholde det

Anmeld

24. juni 2011

SussieThyssen

Altså, hvis I har råd og overkud på andre fronter, så synes jeg ikke man bare sådan får fjernet en lille spire.

Ja, I vil mere eller mindre få pseudotvillinger, men det behøver jo heller ikke være jordens undergang. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. juni 2011

Frk.S

Nu ved jeg jo ikke hvordan det er at have en på 8 mdr, og så vente én mere. Men som udgangspunkt ville jeg helt sikkert beholde barnet. 
Der er mange eksempler på børn, der er så tætte på hinanden, og hvor meget glæde de har af hinanden. 

Anmeld

24. juni 2011

Bryndis

Christina Haase skriver:

Tillykke med den positive test

Du skal kun følge dit hjerte og gøre som det siger. Alt andet vil være forkert

Anmeld

24. juni 2011

kimfrit

Christina Haase skriver:

Jeg fik lavet en abort for mange år siden, det er stadig min største fejltagelse
Tænker hverdag på det barn der kunne have været.

Jeg ville beholde det

Anmeld

24. juni 2011

musse1

Christina Haase skriver:

tillykke med graviditeten. håber i lige for snakket noget mere om det, og håber manden da ændre mening.

kan sige børnene skal nok få rigtig meget glæde af hinanden har selv 4 børn, hvor der er ca. 1½ mellem nr 1 og nr 2 nr 2 og nr 3 og nr 3 og nr 4

Anmeld

24. juni 2011

Nessie

Jeg ville nu også beholde barnet.

Manden kunne jo have beskyttet sig lidt mere, hvis han absolut ikke ville have flere børn lige nu

Anmeld

24. juni 2011

musse1

musse1 skriver:

tillykke med graviditeten. håber i lige for snakket noget mere om det, og håber manden da ændre mening.

kan sige børnene skal nok få rigtig meget glæde af hinanden har selv 4 børn, hvor der er ca. 1½ mellem nr 1 og nr 2 nr 2 og nr 3 og nr 3 og nr 4

du er velkommen til at skrive en privat besked, hvis du har lyst eller har nogle spørgsmål måske der er noget jeg kan svre på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.