så, gamle legebørn - I need help!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2008

ivfmarie

TAAARRRRRK!!!!

I er for seje!!!

Man ka sgu altid regne med jer.

Også tak fra selskabet i baggrunden

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2008

Nadi

Hitter de egentlig ikke igen, synes jeg har set dem et par gange på tv?? Kan det passe Jeg kan huske da jeg legede med dem (men okay, det er jo heller ikke så mange år siden )

Synes virkelig det er sejt man kan sidde til et selvskab og pludselsig har man brug for hjælp. Men vent man har jo JULI 07 tøserne Hvor er det sejt!!

Anmeld

6. december 2008

linemus

Nadi skriver:

Hitter de egentlig ikke igen, synes jeg har set dem et par gange på tv?? Kan det passe Jeg kan huske da jeg legede med dem (men okay, det er jo heller ikke så mange år siden )

Synes virkelig det er sejt man kan sidde til et selvskab og pludselsig har man brug for hjælp. Men vent man har jo JULI 07 tøserne Hvor er det sejt!!

Jamen det er jo også det bedste sted at spørge om hjælp. Der er altid nogen, og der er altid nogen, der ved noget, eller kan finde ud af det, når man selv er blank. Jeg bruger det også tit, når jeg snakker med manden eller min mor el. lign. "Nå, det må jeg hellere spørge om på mit baby-forum". Der får man jo altid svar. Elsker det. Ligesom om vi har vores eget interne fælles leksikon, hvor vi hver er en side.

Line - utrolig filosofisk på denne tid af døgnet

Anmeld

7. december 2008

ivfmarie

google-juli-07-wiki..... Det er os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.