så, gamle legebørn - I need help!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.996 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. december 2008

ivfmarie

Kan I huske de der sjove plastik-klodser (IKKE lego eller duplo), med en masse små "pigge" som man kunne sætte sammen til alt muligt. De var både runde og aflange, i de klassiske lego-farver. Måska kan man sige at de mindede lidt om neglebørster...

Vi sidder et helt selskab her der kan huske dem - men ingen af os husker hvad de hedder - det er ikke lykkedes os at google det. Nu er I vores sidste håb - hjæææælp!!!

Marie - der har lovet at I kan hjælpe - dont let me down!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2008

Astrid P

Både Anders og jeg ved præcis hvad det er for nogler klodser du snakker om! Men for satan da - hvad hedder de?

Jeg snakker lige lidt med google...

Anmeld

6. december 2008

linemus

FANDT DEM!!!

De hedder Clipo. Er det ikke dem, du mener?

Go' fest!

Anmeld

6. december 2008

Astrid P

Hurra, jeg var sgu da lige ved at blive sindssyg!

Anmeld

6. december 2008

linemus

Astrid P skriver:

Hurra, jeg var sgu da lige ved at blive sindssyg!

Ha ha, også mig. Opgav først på google for at gå derind igen lidt efter for at prøve runde to. Og det lykkedes

Anmeld

6. december 2008

Astrid P

Hvad søgte du på? Hvilke ord?

Anmeld

6. december 2008

Rasmine

Astrid P skriver:

Clipo, måske?

Mette - off to work, om en 1 time.

Anmeld

6. december 2008

Helle30

Jeg vil også gerne høre, hvilke ord du brugte. Jeg prøvede med byggeklodser - pigge - legetøj, i forskellige kombinationer. Jeg har en klodskasse fyldt med dem i Sofie klodskassereol. Det er nok på høje tid, hun får dem at lege med
Googlede så lige på Clipo og endte på den blå giraf, hvor jeg har forelsket mig i nogle store byggeklodser (11x11 cm) i et sæt til over 1000 kr. Nå, det koster jo ikke noget at kigge.

- Helle

Anmeld

6. december 2008

linemus

Astrid P skriver:

Søgte på "legetøj bygge" og kom herind: images.google.dk/imgres - der stod Clipo large, og så søgte jeg - som Mædde så klogt foreslår - på Clipo

Anmeld

6. december 2008

Lene76

hehe ej hvor sjovt har lige fundet mine frem idag så ungerne og jeg ku lege med dem.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.