Kære Du
Selvfølgelig ved dit hjerte det bedst. Og hvor ville jeg ønske for dig og bliver så glad for at læse, at det måske er ved at ske for dig!! Ud over for din egen skyld, så i aller højeste grad for børnenes skyld, da de mere end nogen andre har brug for en glad og lykkelig mor.
Det med tid er noget underligt noget, for det må både føles som om, han var her i går og som om det er 100 år siden, det skete, så jeg tror slet, slet ikke, det kan stilles op i dage og måneder.
En anden ting er, at jeg også tror, dine svigerforældre ønsker dig lykkelig og kun ønsker alt det bedste for dig, selvom det selvfølgelig vil snurre dem lidt rundt på gulvet, når de lige hører om det. Men jeg er sikker på, at de VED, at det ikke betyder, at du elskede deres søn mindre. De ved, hvor højt, du elskede ham og altid vil gøre det. Det er der slet ingen tvivl om.
Hvad med at spørge dem og fortælle dem, at du er lidt forvirret og bange for at såre dem og bange for, at det betyder, at din mand i himlen forsvinder lidt af det? Måske - det tror jeg - kan I få en god snak om det og så vil du nok finde ud af, at de holder mere af dig, end du måske tror. Og at det betyder meget for dem, at du har det godt.
Hvis det altså er dem, du tænker på. Det ved jeg jo slet ikke noget om, men alle andre kan i hvert fald være lige gyldige. Hvis de ikke forstår dig, er det jo fordi, de slet ikke forstår dig - hvis du forstår sådan en lille én.

Stort knus B