Kan man kalde dem det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

LotteGabriella

MorTilJanuar skriver:

Jamen herhjemme har vi vores to helt fantastiske navne til baby  Men de ligger op af hinanden.. Så derfor har jeg det sådan at når nr 2 en gang kommer kan vi ikke bruge det andet navn, altså hvis vi får en dreng nu og pige næste gang så skal vi ikke bruge det pigenavn vi har nu... men det mener kæresten sagtens man kan..

Som eksempel:

Han mener godt at man kan have en dreng der hedder Martin og en datter der hedder Martina

Eller Karl og Karla

Det mener jeg absolut ikke at man kan ikke ( ikke pga navnene fejler noget men fordi de er for tætte)..

Men hvad er jeres holdning??

enig med dig, det er lidt for tegnefilmsagtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Pige2009

MorTilJanuar skriver:

Jamen herhjemme har vi vores to helt fantastiske navne til baby  Men de ligger op af hinanden.. Så derfor har jeg det sådan at når nr 2 en gang kommer kan vi ikke bruge det andet navn, altså hvis vi får en dreng nu og pige næste gang så skal vi ikke bruge det pigenavn vi har nu... men det mener kæresten sagtens man kan..

Som eksempel:

Han mener godt at man kan have en dreng der hedder Martin og en datter der hedder Martina

Eller Karl og Karla

Det mener jeg absolut ikke at man kan ikke ( ikke pga navnene fejler noget men fordi de er for tætte)..

Jeg er enig med dig...

Anmeld

28. juni 2011

Hasselnødden

MorTilJanuar skriver:

Som eksempel:

Eller Karl og Karla

Er enig. Det lyder ikke godt

Anmeld

28. juni 2011

Billemyre

Jeg ville heller ikke gøre det..

Har engang hørt om tre brødre der hed Jes, Per og Jesper...

Anmeld

28. juni 2011

SSL

Ha ha, jeg har ikke set de andres svar, men NEJ - det er ikke dig den er gal med smukke! Det ka du hilse gemalen fra mig og sige

Hvis jeg får min Frederik denne gang, skal søster aldrig nogensinde døbes Frederikke Eller hvis Jesper får ret og får Nikoline denne gang, bliver det ikke en Nikolaj næste..

Nej, vi har besluttet det er Frederik og Nikoline he he.. Men heeey - hva har I tænkt af navne? ))

Anmeld

29. juni 2011

aya-zia

MorTilJanuar skriver:

Som eksempel:

Eller Karl og Karla

nu vil jeg gå mod strømmen og sige at DET KAN MAN GODT...

jeg syntes det er flot med navne som ligner hinanden hel vild...

jeg måtte ik for min kæreste... for ellers have mine piger hedder aya og ayo... men så fik jeg bare lov og få mellemnavnene mekira og melika til dem.... og får jeg en mere skal den også ha et mellemnavn som ligner

så jeg holder med din mand... fortæl ham at han har 1 stemme her hos mig hehe

Anmeld

29. juni 2011

Julymama

MorTilJanuar skriver:

Som eksempel:

Eller Karl og Karla

Min fætter og kusine hedder Emil og Emilie , dog som mellem navn ..

Rebecca Emilie og Nicolai Emil .. Noget i den stil kunne I jo overveje hvis i syntes

Anmeld

29. juni 2011

Dot D

Vores børn hedder Sophie og Sophus, og det ligger da ret tæt på hinanden, så jeg stemmer for, hi hi.

MEN kan godt følge dig, for ind imellem får jeg da sagt forkert, MEN igen det gjorde mine forældre også, og jeg hedder Dot og min søster Rikke. Så det har vist ikke noget at gøre med, hvor tæt de er på hinanden

Anmeld

29. juni 2011

2babygirls

Ej det ville jeg nu heller ikke gøre... Det er vist lige i overkanten.. Men herhjemme er jeg meget til M-navne... Så håber på en Malthe, Mathilde eller My næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.