slette sig og eva ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Mor Christa

Maggieh skriver:

Sådan  

Eeeeej hvor hyggeligt hvorfor skal farmand ikke med? :b det kommer til at blive hårdt tror jeg  det var det ihvertfald første gang jeg prøvede det :p

jaa tror heller ikke det bliver super nemt Men mon ikke vi klare den.. Han skal desværre arbejde hele weekenden Piiv. Men sådan er det jo ;D .. Men vi glæder os nu stadig helt vildt (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

.....

Maggieh skriver:

hvor hyggeligt !! 

ja her har der stadig ikke været sommer

Jaa, glæder mig rigtig meget. Synes det er hyggeligt med bål og det hele .

Ew, hvor træls . Synes nu heller ikke at det har været en vild sommer varme her..regn meget af tiden..og jeg vil have soool

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

Frøken J. skriver:

JEg er glaaad, for jeg har lige hentet en pakke på posthuset, en give-away jeg har vundet på en blog. Og den var pakket fiiiin ind i rødt prikket papir

røøøødt papir !! ej, hvad var der i ?

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg er lykkelig fordi jeg er 17+1 i dag  

nice, skulle lige til at skrive, og hvor bliver der af mavebillederne men så så jeg lige at du HAR lagt nogle billeder ud af din flotte baby mave 

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

Fenja09 skriver:

Ingen sure miner her - blander mig helt udenom om alt det der er sket herinde.

Ser frem til en tur på hospitalet, hvor jeg skal til info om amning (min første graviditet) - glæder mig til at kæresten kommer hjem fra job og nu vil jeg gå en tur med vores dejlige vaps

Det gør jeg sku også :b men altså de fleste er mere eller mindre indblandet :b 

Anmeld

23. juni 2011

-Sigrid-

Maggieh skriver:

det lyder da meget godt

får i en dreng eller pige og hvor langt er du? :p

Det er fuldstændig fantastisk

Det får vi ikke af vide før om godt et halvt år Jeg er 10+5...

Anmeld

23. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maggieh skriver:

nice, skulle lige til at skrive, og hvor bliver der af mavebillederne men så så jeg lige at du HAR lagt nogle billeder ud af din flotte baby mave 

Ja.  

Anmeld

23. juni 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

røøøødt papir !! ej, hvad var der i ?

Altså det var bare selve kassen hun havde sendt den i, så hun havde pakket ind Så den var fiiin kassen...

Jamen jeg vandt et tørklæde, duftlys, to neglelak og to dugholdere.. Præmien vidste man ikke på forhånd! En rigtig fin præmie, men.. De to neglelak har jeg lige solgt selv, fordi jeg ikke brugte de to farver Jeg går aldrig med tørklæde, vi bruger ikke dug, og jeg bliver desværre dårlig af duftlys. Så det er næsten lidt synd, hehe!  

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

musse1 skriver:

så må du her til, hvor vejret er så godt, det andet går jo ik. du skal da mærke det er sommer og

det jo deeet jeg må .. 

Anmeld

23. juni 2011

FogL

Maggieh skriver:

det tror jeg gerne .. Men altså tænk hvis du kunne vælge - sommer med sol? eller sommer - med lorte deprimerende vejr :p !! 

Jeg kan vælge :p Og har gjort det, haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.