SnartMorTil2<3 skriver:
Jeg kan godt se hvad du mener og det var jo også lidt det der var min plan med at have ham hjemme.. Også netop for at nyde tiden sammen med dem mens de er små og ikke er forpligtiged til at gå i daginstutition osv. Men min søn kommer jo kun til at være 18 mdr, der så det er jo nok begrænset hvor meget han kan ''hjælpe'' eller føle at han gør det...
Men det er værd at tænke over, og har os hørt det før det med at det er noget andet med nr. 2. Men det er ikke nr. 2 jeg er bekymret for, det er mere lillemandens reaktion og adfærd efter bebs ankomst.. Men uanset hvad tror jeg egentlig jeg ville have det bedst med at have haft ham hjemme, om han skulle komme til at føle svigt eller ej. Så hellere have ''svigtet'' ham hjemme, end ved at have afleveret ham... tænker jeg. 
Der er masser af ting han kan hjælpe med. Holde en sut, lægge et tæppe ned i liften til baby, pakke en ble ud, hente en stofble når baby har gylpet. Han kan skam være en stor hjælp og det vil han føle!
og lad mig slå fast med 7tommersøm MAN SVIGTER IKKE ET BARN PÅ 17 MDR VED AT DET FOR LOV TIL AT VÆRE SAMMEN MED SIN MOR!
(ikke når vi taler inden for normalområdet, selvfølgelig hvis vi tænker på Brøndselvsagen, så ville de børn nok have haft det bedre uden for hjemmet, men det er en helt anden snak!!!!)
Det er en fuldstændig forskruet indstilling vi har fået i vores samfund, at det skulle være en straf og synd for et lille bitte barn på 17 mdr at være sammen med sin mor!!! (og sin lillesøster/bror)
Anmeld