SnartMorTil2<3 skriver:
Hej igen....
Endnu en ting jeg godt kunne tænke mig at spørge jer dejlige damer om..
Jeg har en dreng på 1 år, og venter nr 2 til november så der bliver 17 mdr. imellem dem.. Jeg går så og tænker lidt på at have min søn hjemme under barslen med lille... Men jeg tænker bare om det han vil blive understimuleret af ikke at se andre børn hver dag.. eller ville det være mere oplagt at putte ham vuggestue på halvtid? Vi kunne nemlig rigtig godt bruge at spare pengene til den tid, og han er en rigtig morglad dreng...
Så har i nogle erfaringer med dette jer der har pseudotvillinger eller bare 2, og har haft den ene hjemme?

Hejsa:0)
jeg går ud fra at han er ude og blive passet nu??? Hvis det er tilfældet ville jeg ikke tage ham helt ud, men have pladsen og aflevere "efter behov", hvis man kan bruge de ord:0)
Jeg har selv pseudotvilinger - Anton er fra 27 marts 2010 og Arthur kom 16 april 2011 - så der er lige 12 mdr i mellem.
Jeg har Anton hjemme sammen med Arthur og jeg må side DET ER BEN HÅRDT ARBEJDE:0) Selvflgelig på en god måde, men det er hårdt med hårdt på.
De sover jo på skift, skider på skifter spiser på skift osv - man er på hele dagen og man er lidt forfulgt af dåglig samvittighed, for når begge er sultne på en gang - hvem skal så have først - hvem lader man vente - hvis tur er det til at græde mens man skifter den anden osv??? Man kan ikke være ved dem begge hele tiden - og man kan ikke planlægge og tilrrettelægge sig ud af det hele:0) Jeg kan jo ikke tvangsfodre dem på bestemte tidpunkter for at de ikke render i på samme tid - jeg kan i hvert fald ikke få mine til at spise hvis de ikke er sultne.
Jeg har så også Asta på 7som jo også fylder meget i hverdagen, og min man ar væk man-tor fra 0430 morgen og er først hjemme 1930, så er meget alene hverdagen og det gør jo også at dagene er ekstra hårde, for jeg står med alt selv og der er ingen aflastning før fredag morgen hvor Kenny så har fri:0)
Vi har nu fået DP plads til Anton fra 1/9 og så kan han komme ud og blive passet. Jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at bruge pladsen, men muligheden er der og det bliver sikkert tiltrængt:0)
Spørg endelig hvis der er noget jeg skal uddybe eller andet.
Christina
Anmeld