Det der med lort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2008

ivfmarie

Hyner skriver:

Jeg kender kun en flyder eller spøgelset!!!!!

Uhhhja... spøgelset... den er spookey!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

Astrid P

ivfmarie skriver:

Uhhhja... spøgelset... den er spookey!!!

Ej, fortæl da lige om de der spændende lorte...

Anmeld

5. december 2008

ivfmarie

jeg søger og søger.... kan huske at Nadi fyrede det fedeste indlæg af en gang.. noget med at kende sin lort.. Det var skide sjovt

Anmeld

5. december 2008

bette

haah her hedder det badder... eller puha

Anmeld

5. december 2008

Hyner

ivfmarie skriver:

jeg søger og søger.... kan huske at Nadi fyrede det fedeste indlæg af en gang.. noget med at kende sin lort.. Det var skide sjovt

Ja Lige præcis.... Men den er sgu noget gammel....

Anmeld

5. december 2008

Louise mortil4

her hjemme æaver freja adder, men vi arbejder på at få hende til at sige at hun bare skal på torilettet. Nærmere behøver jeg det ikke uddybet

Anmeld

5. december 2008

Tikki

Min mand enten tømmer ryggen....eller lægger en dej . Jeg skal på toilettet og Iza laver: puueehhaa, som hun selv siger.
Og så har jeg lidt en dårlig vane med at sige til manden at Iza har skidt ...synes det lyder grimt at sige, så må hellere tænke over det inden hun når at lære at sige det ...

Anmeld

5. december 2008

Nadi

Jeg skal på toilettet, det ved kommer ikke andre hvad jeg skal lave derude Og jeg kan simpelthen bare ikke få migs elv til at sige "jeg skal lave pølser", det er altså noget man spiser!
Men Oliver har enten skidt, lavet puha eller lavet prut i bleen.

Anmeld

6. december 2008

Lise

Her lægger man en dej! Heheheh..

Vi siger vist lidt forskelligt til Simon - og det er ikke altid lige pædagogisk..

Anmeld

7. december 2008

linemus

Om de små siger vi til hinanden "hun har skidt". Kasper skider. Jeg går på toilettet. Sebastian skal prutte.

Det sidste er lidt uheldigt, for når lort hedder prut, hvad hedder prut så? Ja, det er så blevet til prut-fis og luft-prut, men det er da forvirrende. Sidder man i sofaen og spørger ham, om han har slået en prut, bliver han meget fornærmet og siger Neeeej, det var bare en prut-fis.

Går og overvejer hvordan vi lige får det lavet om. Og hvad vi så skal kalde det.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.