Den bette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Louiiiise

Åh lille baby. Fuck jeg glæder mig såå meget til d. 30 juni hvor det bliver vores tur til at se lille baby

Har et lille håb om at de måske og kan sige hvilket køn Jeg er sikker på at vi får en lille prinsesse, men manden mener en dreng

Jeg drømte inden jeg fandt ud af at jeg var gravid, at vi havde været til scanning og jeg fik udleveret et papir, hvor der stod at vi skulle have en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

-Sigrid-

Louiiiise skriver:

Åh lille baby. Fuck jeg glæder mig såå meget til d. 30 juni hvor det bliver vores tur til at se lille baby

Har et lille håb om at de måske og kan sige hvilket køn Jeg er sikker på at vi får en lille prinsesse, men manden mener en dreng

Jeg drømte inden jeg fandt ud af at jeg var gravid, at vi havde været til scanning og jeg fik udleveret et papir, hvor der stod at vi skulle have en pige

Ja, det er fantastisk <3

Jamen så  fingre for at I kan, men så har i fa'me også en god jordemoder

Jeg har også drømt det er en lille pige, og manden tror i protest det er en dreng 

Anmeld

24. juni 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

er du sunshine en monster baby du har dig

I samtlige bøger vi har står der 4,5 cm ca i 11 uge , det burde først være i 14 uge dit barn måler over 10 cm  så det er satme godt gået  

Jeg blev scannet i 6+5 og der kunne man kun se en lille bitte prik og et kæmpe flot hjerte hamre afsted derud af

Men hvor er det dog bare fantastisk dejligt for jer at I endelig også har fået lov til at se baby, første scanning er bare noget helt helt helt specielt

Kan det ikke være hele babys længde fra hoved til fod som er 10cm?
Og de mål der står i bogen er dem fra hoved til rumpe?
Aj jeg ved det ikke.. bare en tanke

Anmeld

24. juni 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Kan det ikke være hele babys længde fra hoved til fod som er 10cm?
Og de mål der står i bogen er dem fra hoved til rumpe?
Aj jeg ved det ikke.. bare en tanke

Uuuuh! Jeg ville elske hvis jeg fik sådan en langbenet model 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.