Den bette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

-Sigrid-

MorTilJanuar skriver:

Hmm synes lige at du skal tage en tur på google fordi der står der også fra 44 mm til 60 mm , det er jo langt vej op til de 10,6 cm??

Men kan jo sagtens bare være en kæmpe baby

Vi fik kun den ekstra fordi jeg blev tosset på min læge og min stedmor er overlæge på gyn afdeling, så trak jeg lige mit guldkort op

Kan lige pludselig godt se hvad du mener 

Skal jo heldigvis skannes om 2 uger, så der kan jeg spørge hva fa'en der sker  

Det lyder som om både kæresten og jeg misforstod ekstrem meget, eller som om det var en lorte sygeplejerske - og der var endda to Oo

Damn, min far og en af sygeplejersken slog op for et år siden, havde været praktisk nu

Men er helt vild med hans nye kæreste, hun er sååå dejlig!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Det lyder som om både kæresten og jeg misforstod ekstrem meget, eller som om det var en lorte sygeplejerske - og der var endda to Oo

Damn, min far og en af sygeplejersken slog op for et år siden, havde været praktisk nu

De er jo kun mennesker så de kan også sagtens lave fejl

Har du ikke fået sådan en graviditetsbog hos din læge ved opstart af vandrejournal??  Den fik jeg og den er jeg rigtig glad for, også fik jeg politikkens graviditets bog af kæresten dagen efter vi testede positivt, den har været til KÆMPE hjælp så den kan klart anbefales...

Min læge fejlede også og påstod hårdt nakket af jeg var 5 dage længere henne end jeg var  men måtte bukke sig da scanningen sagde noget andet, men han stolede alligevel ikke helt på det

og hvor er det bare stort at din kæreste er hjemme fra havet til første scanning, min var på øvelse da jeg pludselig akut røg til scanning så han gik glip af den, det har fyldt meget i hans lille sind desværre.. men man kan jo godt forstå det

men så må I jo bare se hvad de siger næste gang

Anmeld

22. juni 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

forresten du er 10+4 idag og sat til den 13/1?

Jeg er 10+4 idag og sat til den 14

Anmeld

22. juni 2011

-Sigrid-

MorTilJanuar skriver:

De er jo kun mennesker så de kan også sagtens lave fejl

Har du ikke fået sådan en graviditetsbog hos din læge ved opstart af vandrejournal??  Den fik jeg og den er jeg rigtig glad for, også fik jeg politikkens graviditets bog af kæresten dagen efter vi testede positivt, den har været til KÆMPE hjælp så den kan klart anbefales...

Min læge fejlede også og påstod hårdt nakket af jeg var 5 dage længere henne end jeg var  men måtte bukke sig da scanningen sagde noget andet, men han stolede alligevel ikke helt på det

og hvor er det bare stort at din kæreste er hjemme fra havet til første scanning, min var på øvelse da jeg pludselig akut røg til scanning så han gik glip af den, det har fyldt meget i hans lille sind desværre.. men man kan jo godt forstå det

men så må I jo bare se hvad de siger næste gang

Ja, selvfølgelig

Har dem begge, de er geniale 

Tror simpelthen at jeg var så glad for min velskabte baby, at jeg overhoved ikke var kritisk over for det de fortalte mig 

Øhm.. Tror du forveksler mig med en anden, min kæreste går på htx ;b

Ja, nu er jeg da pludselig utrolig spændt!

Ubs, jeg har regnet forkert :I Så følges vi to jo helt præcis ad 

Anmeld

22. juni 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Ja, selvfølgelig

Har dem begge, de er geniale 

Tror simpelthen at jeg var så glad for min velskabte baby, at jeg overhoved ikke var kritisk over for det de fortalte mig 

Øhm.. Tror du forveksler mig med en anden, min kæreste går på htx ;b

Ja, nu er jeg da pludselig utrolig spændt!

Ubs, jeg har regnet forkert :I Så følges vi to jo helt præcis ad 

Fik lige trykker for hurtigt på tasterne , så ja du er ikke hende

Men kender godt det med ikke at forholde sig kritisk, det gør jeg heller ikke når jeg får en god nyhed men så bagefter hov dum så sætter hjernen lige igang

heheh så bliver det spændende at se om der er en af os der bliver rykket på til NF  

Anmeld

22. juni 2011

-Sigrid-

MorTilJanuar skriver:

Fik lige trykker for hurtigt på tasterne , så ja du er ikke hende

Men kender godt det med ikke at forholde sig kritisk, det gør jeg heller ikke når jeg får en god nyhed men så bagefter hov dum så sætter hjernen lige igang

heheh så bliver det spændende at se om der er en af os der bliver rykket på til NF  

Hvis det hjælper så er min kæreste så nysgerrig omkring graviditeten, at han spurgte om han ikke godt måtte tage en test. Så jeg skulle tisse i en kop, så kæresten også havde "taget en positiv test"

Jeg er begyndt at bruge den der præ-ammehjerne Fantastisk, så meget man kan undskylde med en graviditet!

Håber jeg ikke, ville syntes det var lidt fedt hvis jeg kendte til en anden som var præcis hvor jeg er

Anmeld

22. juni 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Hvis det hjælper så er min kæreste så nysgerrig omkring graviditeten, at han spurgte om han ikke godt måtte tage en test. Så jeg skulle tisse i en kop, så kæresten også havde "taget en positiv test"

Jeg er begyndt at bruge den der præ-ammehjerne Fantastisk, så meget man kan undskylde med en graviditet!

Håber jeg ikke, ville syntes det var lidt fedt hvis jeg kendte til en anden som var præcis hvor jeg er

oooorgh hvor er han dog sød

Så må du sige at han jo bare kan overtage din kvalme  det foreslog jeg min kæreste og det syntes han var strålende men vidste bare ikke lige hvordan  heheh

Fik du løst det med at få væske??

Heheh ja det kunne være lidt sjovt hvis vi så også holder terminen begge to

Anmeld

22. juni 2011

-Sigrid-

MorTilJanuar skriver:

oooorgh hvor er han dog sød

Så må du sige at han jo bare kan overtage din kvalme  det foreslog jeg min kæreste og det syntes han var strålende men vidste bare ikke lige hvordan  heheh

Fik du løst det med at få væske??

Heheh ja det kunne være lidt sjovt hvis vi så også holder terminen begge to

Ja, han er fantastisk.. Kan ikke have ham ved mig når jeg kaster op, for han er alt for omsorgsfuld (prøver at nusse mig og tage mit hår osv), og han bærer ALTID min taske fordi han tror jeg får bækkenløsning af at bære den, og ... suk 

Han siger han gerne ville tage hele min graviditet, og syntes at det er unfair at jeg får lov til at føde og amme og mærke sparkene ovs

Ja, har ikke kastet op overhoved idag 

Ja

Anmeld

22. juni 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Ja, han er fantastisk.. Kan ikke have ham ved mig når jeg kaster op, for han er alt for omsorgsfuld (prøver at nusse mig og tage mit hår osv), og han bærer ALTID min taske fordi han tror jeg får bækkenløsning af at bære den, og ... suk 

Han siger han gerne ville tage hele min graviditet, og syntes at det er unfair at jeg får lov til at føde og amme og mærke sparkene ovs

Ja, har ikke kastet op overhoved idag 

Ja

hvor er han dog bare super dejlig

Så tror jeg at jeg har fået din opkast idag  sov urolig til kl 14 også har det ellers sagt ulrik 9 gange nu i alt...  Så imorgen er der bare ingen af os der har kvalme

Anmeld

22. juni 2011

-Sigrid-

MorTilJanuar skriver:

hvor er han dog bare super dejlig

Så tror jeg at jeg har fået din opkast idag  sov urolig til kl 14 også har det ellers sagt ulrik 9 gange nu i alt...  Så imorgen er der bare ingen af os der har kvalme

Ja, han er tæt på perfekt.. Og helt perfekt for mig 

Nope, havde du fået min opkast havde du haft det værre 

Ulrik er et pænt navn Men det minder mig om en ugle :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.